Mgr. Alexandr Š., Dis. 48 let , životopis 699755
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Holešovice + 30 km ochota dojíždět Mapa Rusko Rakousko Polsko Německo Zobrazit vše
Chci pracovat jako
HR specialista Nákupčí Prodejce vozů Project manager organizačně-ekonomický Ředitel / manažer kvality Ředitel / manažer logistiky Technik BOZP Technik požární ochrany Vysokoškolský účitel Záchranář Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Policejní akademie České Republiky v Praze
Bezpečnostně právní managment , Mgr. obor
září 2017 – červen 2019Vysokoškolské
Policejní akademie České Republiky
Bezpečnostně právní managment, Bc. obor
září 2008 – květen 2011Bakalářské
Vyšší škola zdravotnická , 5. Května
Diplomovaný zdravotnický záchranář
září 2003 – červen 2006Vyšší odborné
Střední odborná škola stavební
Pozemní stavby, (bytový design)
září 1998 – květen 2000SŠ s maturitou
Praha 10 Hostivař, Pod stanicí 10200
Zedník
září 1991 – červen 1994Vyučení
základní škola, Na dlouhém lánu 555, Praha 6 .
bez zaměření
září 1983 – červen 1991Základní
Praxe 26 let a 8 měsíců
Ne*******nem
Zdravotnický záchranář
září 2022 – září 2023 1 rok a 1 měsíc
Pracoval jsem na chirurgické a interní ambulanci ve směnném provozu. Měl jsem na starosti jak administrativní, tak fyzické přijetí a vyřešení pacienta. Tj. s čím přichází, vyhodnocení - triáž a dále řeší chirurgický nebo interní lékař se kterým komunikuji. Zodpovídal jsem za všechny výkony kolem tohoto konkrétního případu. Každý se posuzuje zvlášť.
ZZ*******ans
Zdravotnický záchranář
leden 2022 – červenec 2022 7 měsíců
Jednalo se o sekundární ale přesto akutní -domluvené transporty po ČR a zahraničí. T.z.v. repatriace . Šlo o převoz pacienta s monitorací životních funkcí, podávání intravenózních léků. Které stabilizují pacienta za převozu.
Zd*****aje
Zdravotnický záchranář
leden 2020 – listopad 2021 1 rok a 11 měsíců
Zdravotnický záchranář ve výjezdu zodpovídá za vedení a řešení všech rozmanitých případů, ke kterým se jezdí včetně vedení zdravotnické dokumentace a agendy. V osobním životě jsem zde měl známost.
Zd*********ahy
Zdravotnický záchranář
únor 2003 – září 2019 16 let a 8 měsíců
V roce 2003 jsem začínal pracovat u zdravotnické záchranné služby hl. m. Prahy. Postupně jsem vystudoval při zaměstnání záchranářskou vyšší odbornou školu. Nastoupil jako záchranář, poté začal pracovat jako vedoucí výjezdové složky u zdravotnické záchranné služby na 155. V souběhu při zaměstnání jsem vystudoval nejprve Bc. a následně Mgr. obor – bezpečnostně - právní na policejní akademii ČR, formou studia: dálková - kombinovaná. Jezdil jsem ke všem událostem, co nabrala linka na 155. Co neumím, jsem schopný si velmi rychle osvojit a naučit se. Česky: umím použít "selským rozumem. " A najít správné řešení - které si člověk dokáže i obhájit. Ale i to se v některých případech musí člověk naučit.
BI*****ahy
Technický managér, managér vozového parku.
září 2000 – leden 2003 2 roky a 5 měsíců
Mým úkolem bylo zajištění technické podpory prodejen potravin v případě poruchy nahlášené vedoucímu prodejny BILLA. Prodejny se nacházely po celé ČR. Jednalo se většinou o závady na chladicí technice. Zajišťování oprav do místa určení - autorizovanou opravárenskou smluvní firmu. Dále jsem prováděl: Kontroly standardů za pomoci využívání služebního vozu po celé ČR. Zajišťování komunikace a školení vedoucích prodejen Billa. A to ve zvoleném regiónu - které jsem měl na starosti. Jinak jsem zde pracoval souběžně i jako správce vozového parku. Převážně se jednalo o nákup, prodej a servis služebních vozů u sjednaných opravárenských zástupců Porsche Prosek na služební vozy: Dále půjčování a vedení agendy služebních vozů konkrétním zmocněným zaměstnancům.
TB*******rov
Dispečer v betonárce.
červen 2001 – srpen 2001 3 měsíce
Úkolem bylo dokladově odbavovat a kontrolovat vytížení a použití správných směsí betonů u přepravujících řidičů na místo určení. Většina betonových směsí směřovala na místo, konkrétně metodou ve světě absolutně unikátní : kompletaci „tubusů“ metra (nejen ze směsí betonu) . „ Tubusy“ se kompletovaly nad kanálem Vltavy: U stanice Nádraží Holešovice. Nakonec instalovaly "zátky", napustily vzduchem a přesouvali pod hladinu Vltavy - částečně na dně koryta. Vše řídili lidé za pomocí počítačů. Jednalo se o letní dočasnou práci - . Tj. Letní brigádu.
Ja*****ého
Dálkový student. NJ jazyka.
září 2000 – červen 2001 10 měsíců
Zde jsem si postupně osvojoval výuku Německého jazyka.
IP*********ská
Mistr/stavbyvedoucí
červenec 1994 – červen 1998 4 roky
Úkolem bylo např: určování práce pracovníkům, koordinovat, kontrolovat odvedenou práci, podílet se na mzdovém ohodnocení pracovníků, vést stavební deník. Kontrolovat kvalitu odvedené práce. Konkrétně na pozemních stavbách různého druhu a dále ing. zasíťovaných stavbách.
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinapokročilý začátečník
ruštinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
C - nákladní auta (držitel profesního průkazu skupiny C)
T - traktory
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Kurzy
Vůdce malého plavidla
Oprávnění řídit určitý typ motorových plavidel a plachetnic
2016