Není foto: Pavel D.
ID 1329927

Pavel D. 36 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní Akademie, Národního odboje 17

Ekonomické lyceum

září 2004 – květen 2008SŠ s maturitou

Praxe 17 let a 9 měsíců

Jo*********rae

Zdravotní ošetřovatel/Osobní asistent

září 2015 – červen 2024 8 let a 10 měsíců

Poskytování základní péče, osobní hygieny, podávání léků a měření vitálních funkcí. Asistence při pohybu, doprovod k lékaři a poskytování emocionální podpory, cvičení, zajištění stravování. Vyřizování účtů za domácnost a poskytovanou lékařskou službu. Spoluúčast na prominentních akcích,včetně prezentace v zastoupení. Obchodování s akciemi na burze E*Trade.

Th*********nto

Recepční & noční auditor

srpen 2014 – září 2015 1 rok a 2 měsíce

Vítání hotelových zákazníků, přijímání plateb, nabídnutí služeb a zboží. Vyrovnání hotovostních a kreditních plateb, aktivace kontrolního systému a opravení chyb. Příprava a rozdělení práce pro směny v recepci, restauraci a pokojské. Vyřizování telefonických hovorů, následné rezervace a požadavky klientů.

Me*******tel

Rezervační agent & administrativa

srpen 2010 – červen 2014 3 roky a 11 měsíců

Vyřizování telefonické a online rezervace do hotelového systému, vyplňování kontaktů a příprava podkladů pro recepci. Vyjednávání procentních sazeb pro skupinky hostů, pravidelné zákazníky nebo cestovní kanceláře. Vystavování faktur, včetně kontrola plateb za poskytnuté služby, ale i následné objednávky zboží pro hotel a restauraci. Práce se zaměstnanci - směnář, kontrola docházky, podklady k výplatám, řešení konfliktů na pracovišti a nábor nových zaměstnanců.

Ma*****don

Obchodní prodejce & administrativa

květen 2009 – červenec 2010 1 rok a 3 měsíce

Zajišťování nákupu a prodeje starožitného nebo cenného sortimentu, vystavování faktur, včetně kontrol plateb. Vyřizování korespondence a telefonátů, stanovení cen, marží, slev apod. při prodeji na webových portálech. Udržení vztahů se stávajícími klienty, včetně vyhledávání nových obchodních akvizic.

*********ace

Ekomomický asistent

září 2006 – květen 2009 2 roky a 9 měsíců

Třídění a příprava podkladů, dokladů pro účetnictví, předkontace, evidence pokladny. Komunikace se zaměstnanci a zákonnými zástupci, dodavateli. Odsouhlasení bankovních transakcí, příprava podkladů pro mzdy zaměstnanců. Příprava rozpočtů, zpráv, inventarizací a základní administrativní práce.

Jazyky

španělštinazačátečník

němčinamírně pokročilá

češtinavýborná

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MacOSPokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

Psaní všemi desetiZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Pearson Education LTD

Zákaznický servis

červen 2013

ignature Worldwide business and training solutions

Prodejní strategie v obchodu a poskytování služeb

březen 2013

Cestovní ruch , Obchodní Akademie, Národního odboje 17

Průvodce

květen 2008

Zájmy

Vaření a pečení, zdravé stravování Hudba Cestování a historie/kultura dané zemi Architektura/Interiérový design Cizí jazyky Prohlubování odborné kvalifikace

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45