Veronika Ř. 24 let , životopis 1366161
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Jablonec nad Nisou + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Obchodní asistent Obchodní zástupce Pokladní Pokojská Prodavač Prodejce zájezdů Recepční v cestovním ruchu Vedoucí / manažer prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola gastronomická a hotelová s.r.o.
Cestovní ruch
září 2021 – dosudSŠ s maturitou
Střední průmyslová škola stavební Liberec
Architektura a konstrukce pozemních staveb
září 2015 – červen 2018SŠ s maturitou
Praxe 4 roky a 5 měsíců
Geco
Zástupce vedoucího prodejny
květen 2022 – říjen 2024 2 roky a 6 měsíců
V pozici zástupce vedoucího prodejny v trafice Geco jsem měla na starosti řízení každodenního provozu prodejny v nepřítomnosti vedoucího. Byla jsem zodpovědná za správu zásob a objednávání zboží, aby byla prodejna vždy dobře zásobená. Mezi mé povinnosti patřila také obsluha zákazníků, zajištění kvalitního zákaznického servisu a vyřizování případných stížností. Pracovala jsem s pokladním systémem, zajišťovala správné zpracování tržeb a kontrolovala finanční toky. Dále jsem se podílela na školení nových zaměstnanců a koordinovala jejich práci, aby prodejna fungovala efektivně a bez problémů.
Če*****.o.
Specialistka zákaznického servisu
červen 2020 – duben 2022 1 rok a 11 měsíců
V rámci své pozice v Českém spotřebitelském servisu energií jsem měla na starosti zajišťování služeb pro nové i stávající zákazníky. Mým úkolem bylo zřizování a správa energetických smluv, kde jsem klientům poskytovala podrobné informace o nabízených službách a produktech. Součástí mé práce bylo také poradenství zákazníkům při výběru nejvhodnějších tarifů a služeb na základě jejich potřeb. Řešila jsem různé dotazy, požadavky a stížnosti, čímž jsem přispívala k vysoké spokojenosti klientů. Kromě toho jsem byla zodpovědná za školení nových pracovníků, kde jsem je učila nejen technické znalosti ohledně energetických služeb, ale i správnou komunikaci se zákazníky a postupy při uzavírání smluv.
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
• Vedení týmu a organizace práce – Zkušenosti se zastupováním vedoucího prodejny, koordinace práce zaměstnanců a školení nových pracovníků. • Zákaznický servis – Silné komunikační dovednosti, zaměření na spokojenost zákazníků a řešení jejich požadavků. • Správa zásob a objednávek – Schopnost efektivně řídit zásoby, objednávat zboží a optimalizovat provoz prodejny. • Administrativní dovednosti – Práce s pokladním systémem, zpracování finančních toků a správa smluvních dokumentů. • Poradenství v oblasti energetických služeb – Znalost energetických produktů a tarifů, poskytování odborných rad zákazníkům.