Není foto: Mgr. Karina M.
ID 1344759

Mgr. Karina M. 37 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Dolní Břežany + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Univerzita sv. Cyrila a Metoděje v Trnavě

Etnologie a mimoevropské studia (Filozofická fakulta)

září 2006 – červenec 2011Vysokoškolské

Střední zemědělská škola v Trnavě

Agroturistika

září 2002 – červen 2006SŠ s maturitou

Praxe 10 let a 10 měsíců

Sc*****r.o

Zástupce pro reklamace a právní záležitosti

září 2022 – dosud 2 roky a 3 měsíce

•Rozsáhle zkušenosti s vyřizováním a včasným a přesným řešením zákaznických dotazů •Využívání vhodných zdrojů pro zajištění dokonalého servisu a maximální spokojenosti zákazníků •Poskytování přesných a detailních vysvětlení týkajících se krytí a podrobností smluv o dílo zákazníkům •Vytváření dohod o ukončení smluv a dohod o narovnání •Komunikace s advokátní kanceláři a řešení právních sporů znalost vyšetřování pohledávek a hledání řešení u sporných tvrzení •Vyvinutí strategií pro zlepšení postupů při zpracovávání reklamací a evidence požadavků v systému CRM

Ga********* o.

Skladník v zásilkové společnosti

leden 2021 – srpen 2022 1 rok a 8 měsíců

•Příjem a naskladnění zboží, optimalizace skladových procesů •Vedení digitální evidence zásob, přesnost a aktuálnost údajů •Kontrola stavu skladu, zajištění dostupnosti zboží •Zpracování podkladů pro mzdy •Správa pokladny •Poskytování informací o produktech a službách společnosti •Vedení agendy spojené s reklamacemi

Vo*****ice

Vedoucí provozu / provozní

květen 2019 – říjen 2020 1 rok a 6 měsíců

Zkušenosti s vlastním podnikatelským plánem: • Vypracování podnikatelského plánu: Detailní analýza trhu, identifikace cílové skupiny a konkurenčního prostředí. • Finanční plánování: Příprava rozpočtu, předpověď příjmů a výdajů, zajištění financování. • Strategické plánování: Definování krátkodobých a dlouhodobých cílů, tvorba strategií pro růst a rozvoj podnikání. • Implementace a řízení projektů: Koordinace činností, sledování pokroku a přizpůsobení strategií na základě výsledků. • Komunikace a vyjednávání: Efektivní komunikace s investory, partnery a dalšími zainteresovanými stranami. • Organizace a management volnočasových aktivit, cateringů a hudebních koncertů • Řízení provozu a koordinace týmů pro úspěšný průběh událostí • Řešení operativních problémů, objednávky zboží a kontrola provozních plánů • Dohled nad účetnictvím, správa pokladny a evidence tržeb, příjmů a výdajů • Školení pracovníků

Al********* o.

Laboratorní asistent

červenec 2017 – březen 2019 1 rok a 9 měsíců

• Zajišťování kvality produkce CBD výrobků a patentovaných testerů • Příprava produktů na prezentace a distribuce zahraničním firmám • Správa interního skladu a pravidelná inventarizace majetku

Ca*********ese

Baristka a hlavní barmanka

říjen 2014 – červen 2017 2 roky a 9 měsíců

• Trénink nových zaměstnanců a zlepšování jejich profesionálních dovedností. • Servis a příprava nápojů s důrazem na preciznost a zákaznickou spokojenost. • Zvýšení prodeje o 15% díky osobním doporučením a znalostem mixologie. • Efektivní řízení zásob a objednávek pro zajištění plynulého chodu baru. • Trénink nových zaměstnanců a zlepšování jejich profesionálních dovedností.

Te*********sto

Recepční

září 2013 – červenec 2014 11 měsíců

• Zodpovědnost za chod recepce, vítání návštěvníků a poskytování všeobecných informací • Komunikace s hosty a zajišťování rezervací emailem, telefonicky i osobně • Řízení telefonických hovorů a přepojování hovorů • Zpracování korespondence a elektronické pošty, přijímání a odevzdávání vzkazů • Správa a vyřizování objednávek a internetových plateb • Sterilizace prostředí a tetovacích potřeb

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

slovenštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Začátečník

Chytrý telefon AndroidExpert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Sivanda Yoga

Kurz meditace a jógy v Rishikesh, India

červenec 2019

Škola přírodního léčení TILIA

Kurz přírodního léčitelství a bynkárství

srpen 2017

Yoga Alliance- Fakulta tělesné výchovy Univerzity Karlovy

Certifikát o absolvování kurzu - Instruktor jógy

leden 2017

Zájmy

fotografování,cestování,poznávání různých kultur,čtení,umění,hudba

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45