Mgr. Karina M. 37 let , životopis 1344759
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Dolní Břežany + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Recepční v administrativě
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita sv. Cyrila a Metoděje v Trnavě
Etnologie a mimoevropské studia (Filozofická fakulta)
září 2006 – červenec 2011Vysokoškolské
Střední zemědělská škola v Trnavě
Agroturistika
září 2002 – červen 2006SŠ s maturitou
Praxe 10 let a 10 měsíců
Sc*****r.o
Zástupce pro reklamace a právní záležitosti
září 2022 – dosud 2 roky a 3 měsíce
•Rozsáhle zkušenosti s vyřizováním a včasným a přesným řešením zákaznických dotazů •Využívání vhodných zdrojů pro zajištění dokonalého servisu a maximální spokojenosti zákazníků •Poskytování přesných a detailních vysvětlení týkajících se krytí a podrobností smluv o dílo zákazníkům •Vytváření dohod o ukončení smluv a dohod o narovnání •Komunikace s advokátní kanceláři a řešení právních sporů znalost vyšetřování pohledávek a hledání řešení u sporných tvrzení •Vyvinutí strategií pro zlepšení postupů při zpracovávání reklamací a evidence požadavků v systému CRM
Ga********* o.
Skladník v zásilkové společnosti
leden 2021 – srpen 2022 1 rok a 8 měsíců
•Příjem a naskladnění zboží, optimalizace skladových procesů •Vedení digitální evidence zásob, přesnost a aktuálnost údajů •Kontrola stavu skladu, zajištění dostupnosti zboží •Zpracování podkladů pro mzdy •Správa pokladny •Poskytování informací o produktech a službách společnosti •Vedení agendy spojené s reklamacemi
Vo*****ice
Vedoucí provozu / provozní
květen 2019 – říjen 2020 1 rok a 6 měsíců
Zkušenosti s vlastním podnikatelským plánem: • Vypracování podnikatelského plánu: Detailní analýza trhu, identifikace cílové skupiny a konkurenčního prostředí. • Finanční plánování: Příprava rozpočtu, předpověď příjmů a výdajů, zajištění financování. • Strategické plánování: Definování krátkodobých a dlouhodobých cílů, tvorba strategií pro růst a rozvoj podnikání. • Implementace a řízení projektů: Koordinace činností, sledování pokroku a přizpůsobení strategií na základě výsledků. • Komunikace a vyjednávání: Efektivní komunikace s investory, partnery a dalšími zainteresovanými stranami. • Organizace a management volnočasových aktivit, cateringů a hudebních koncertů • Řízení provozu a koordinace týmů pro úspěšný průběh událostí • Řešení operativních problémů, objednávky zboží a kontrola provozních plánů • Dohled nad účetnictvím, správa pokladny a evidence tržeb, příjmů a výdajů • Školení pracovníků
Al********* o.
Laboratorní asistent
červenec 2017 – březen 2019 1 rok a 9 měsíců
• Zajišťování kvality produkce CBD výrobků a patentovaných testerů • Příprava produktů na prezentace a distribuce zahraničním firmám • Správa interního skladu a pravidelná inventarizace majetku
Ca*********ese
Baristka a hlavní barmanka
říjen 2014 – červen 2017 2 roky a 9 měsíců
• Trénink nových zaměstnanců a zlepšování jejich profesionálních dovedností. • Servis a příprava nápojů s důrazem na preciznost a zákaznickou spokojenost. • Zvýšení prodeje o 15% díky osobním doporučením a znalostem mixologie. • Efektivní řízení zásob a objednávek pro zajištění plynulého chodu baru. • Trénink nových zaměstnanců a zlepšování jejich profesionálních dovedností.
Te*********sto
Recepční
září 2013 – červenec 2014 11 měsíců
• Zodpovědnost za chod recepce, vítání návštěvníků a poskytování všeobecných informací • Komunikace s hosty a zajišťování rezervací emailem, telefonicky i osobně • Řízení telefonických hovorů a přepojování hovorů • Zpracování korespondence a elektronické pošty, přijímání a odevzdávání vzkazů • Správa a vyřizování objednávek a internetových plateb • Sterilizace prostředí a tetovacích potřeb
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
slovenštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Začátečník
Chytrý telefon AndroidExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Sivanda Yoga
Kurz meditace a jógy v Rishikesh, India
červenec 2019
Škola přírodního léčení TILIA
Kurz přírodního léčitelství a bynkárství
srpen 2017
Yoga Alliance- Fakulta tělesné výchovy Univerzity Karlovy
Certifikát o absolvování kurzu - Instruktor jógy
leden 2017