Není foto: David K.
ID 868030

David K. 30 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Uhříněves + 25 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední škola - Centrum odborné přípravy technickohospodářské, Praha 9, Poděbradská 1/179

Podnikání

září 2010 – říjen 2014SŠ s maturitou

Zš na Chodovci

bez zaměření

září 2001 – 2010Základní

Praxe 6 let a 8 měsíců

Bi*******.o.

Zástupce manažera/vedoucí provozu

červenec 2024 – září 2024 3 měsíce

Měl jsem na starosti provoz celého skladu, což znamená celý outbound a inbound firmy + jsem na starosti fungování týmu 6-8 lidí, kde jsem dohlížel aby byly správně dodržované postupy a všechno bylo řádně zpracováno. Denní rutina byla posílání reportů našemu zákazníkovi ohledně počtu vyexpedovaných palet(vyplňování tabulek v excelu), počet kamionů s přijímem zboží a jestli dorazili včas a nebylo zboží poškozené, tahal a upravoval jsem data z tabulky ohledně filálek, které se připravovali další den a předával tyto data noční směně, aby mohla zakázky s filiálkami roztřídit a připravit. Komunikace se zákazníkem a jejími dopravci ohledně koplexní expedice zboží. Zpracovávání objednávek vydaných i přijatých v systému pohoda. Meetingy s podřízenými na denní bázi ohledně změn v provozu a předávání důležitých informací. Zastupitelnost manažera pobočky, když nebyl přítomen na pracovišti(komunikace s dalšími manažery od zákazníka ohledně rozhodování provozu a expedice) a komplexní řešení urgentních anomálií. Vymýšlení nových metod provozu a snížit náklady celého provozu + zlepšení komunikace mezi naší firmou a zákazníkem.

Az*******.s.

Administrativní pracovník

květen 2023 – květen 2024 1 rok a 1 měsíc

Vyřizování požadavků našich zákazníků po telefonu a emailem, ohledně bezpečnosti azbestu a právním nakládáním s ním. Zapisování objednávek a nabídek do programu(pohoda) a zakládání složky zakázky na server do společného disku firmy. Měl jsem na starosti kompletně celou skladovací agendu, sehnat prostory, vymyslet skladovací pořádek, zapisování pohybu zboží ze skladu do pohyblivého skladu(auta vedoucích odstraňovačů azbestu), odepisování použitého materiálu na zakázky a posílání podkladu pro vyúčtování, objednávání nového materiálu a oopp+ vydávání samotného materiálu pracovníkům. Chod kanceláře, objednávání spotřebního zboží pro všechny i pro sebe, přijímání návštěv. Služební cesty do zahraničí, kvůli školení a lepšího pochopení chodu firmy.

Dhl

Celní deklarant

březen 2023 – duben 2023 2 měsíce

Zpracovávání celních objednávek pro naše klienty v systému helios a zadávání všech parametrů výrobku jako celní popis zboží, celní nomeklaturu a odesílání zpracované objednávky Eu i non Eu na Celní úřad. Emailová komunikace s dalšími interními odděleními a zákazníkem. Vystavování Transitu T1 pro jednotlivé zakázky mířící dál do světa, Plombování celních kontejnerů. Vypočítávání celních kurzů pro jednotlivé zákazníky. Tisk papírů pro jednotlivé zakázky a po zpracování zakládání do šanonů. Práce v excelu( práce s filtry a tvoření kontigenčních tabulek a vypočítávání celkové ceny faktur), wordu. Práce v kolektivu a komunikace s teamleadery a manažery(osobní ohodnocení a seberozvoj).

St*****r.o

Spravování skladové agendy, Vedoucí skladu

červen 2022 – prosinec 2022 7 měsíců

Komunikace se zákazníky emailově i telefonicky ohledně objednávek, požadavků a následné řešení. Vystavování faktur, dobropisů, zakládání nových zákazníků a nové druhy zboží. Přijímání a kontrolování zboží podle dodacího listu a následně uskladnění. Příprava zakázek pro naše výjezdní i střediskové mechaniky fyzicky i systémově. Hlídání stavu zboží a následné doplnění chybějících položek, ať už objednání u našeho dodavatele, zajišťování urgentních požadavků na neskladové náhradní díly. Byl jsem i v roli nákupčího, kdy jsem objednával věci na každodenní chod firmy jako spotřební věci ze supermarketu a papírnictví. Jezdil jsem denně autem, pro zboží, či dodání materiálu mechanikovi, když byla urgence. Komunikace s vedoucím mechaniků a plánování zakázek výjezdovým mechanikům. Komunikace s ředitelem pobočky a vystavování reportů a přidaní na společný disk firmy. Příprava tabulek v excelu a následné zakomponování do systému. Objednávání svozu nadměrných zakázek k zákazníkům přes smluvní přepravce(PPL,Geis,Fofr). Posílání náhradních dílů přímo k zákazníkovi a vystavení faktury a dodacího listu k tomu.

Fi*******.o.

Fakturant/ka, expediční oddělení

březen 2021 – duben 2022 1 rok a 2 měsíce

Přijímání objednávek od našich zákazníků, telefonicky či emailem a následné zadávání, zpracování objednávek v systému v angličtině písmem i telefonicky. Posílání zakázek přes systém do čtečky našich skladníků, kteří zakázku kompletně zpracovali a připravili k expedici, následné vytváření a posílání dodacích listů do skladu a vytváření faktur(oprava faktur), které se posílali přes systém automaticky k zákazníkovi. Komunikování s našimi smluvními přepravci(PPL,Geis,DPD) ohledně poškození, pozdního doručení, nebo nezastižení koncového zákazníka na místě, vytváření předávacích protokolů(seznam zakázek k doručení), které jsme předali dopravci k doručení. Komunikace s výrobou ohledně zboží, které bylo v nabídce, ale nebylo dostupné skladem a obeznámení zákazníka o skutečnosti. Komunikace s finančním/obchodním ředitelem o ceně položek a možného prodeje zakázek, když měl zákazník fakturu po splatnosti. Třídění potvrzených dodacích listů podle datumu od našich smluvních přepravců a následné vedení archu o nich. Komunikace s výrobními závody o dostupnosti zboží a vedení logistiky zboží k nám do skladů.

Fa*******.Čr

Operátor provozu

říjen 2018 – červen 2020 1 rok a 9 měsíců

Zajištovali chod, celého skladu. Připravoval jsem objednávky, komunikoval se zákazníky(email/telefonicky). Zajišťoval zásoby zboží, aby seděli počty místa. Vytvářel faktury. Pomáhal s naložením zboží a vystavoval

Br*******ády

skladník,pomocná síla

září 2016 – březen 2017 7 měsíců

Ruční práce, nakládky tahání těžkých věcí

DHL

Administrativní pracovník

březen 2015 – březen 2016 1 rok a 1 měsíc

Komunikoval jsem s odběrateli a dodavateli(Email/telefonicky). Připravoval jsem práci pro skladníky a dohlížel, aby se vše stihlo. Pracovla v programu Sap zadával, míry a info o produktech do programu, zajišťoval chod ramp pro kamiony.

Jazyky

němčinamírně pokročilá

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Zájmy

Počítač, běhání,fotbal,příroda,památky

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45