
Dana W. 47 let , životopis 1419393
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Frýdek-Místek + 25 km ochota dojíždět Mapa Tichá + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Dispečer Domovník, správce objektu Zobrazit vše (10)
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie
Ekonomika a administrativa
1998 – 2001SŠ s maturitou
Integrovaná střední škola gastronomie a hotelnictví
Kuchař-číšník
1994 – 1997Vyučení
Praxe 27 let a 6 měsíců
Li*****.o.
Zástupce manažera prodejny
2019 – 2024 5 let a 6 měsíců
vykonávání veškerých provozních a manuálních činností, plánování objednávek, organizace skladu, zodpovědnost za plnění ekonomických cílů prodejny, udržení hladkého chodu prodejny i ve vypjatých situacích, cílená motivace a profesní rozvoj zaměstnanců, řízení jednotlivých směn, organizace práce, kontrola provozních procesů a denních činností, plánování směn celého týmu, personální administrativa zodpovědnost za vedení prodejny
Fa*******ice
Operátor výroby
2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců
výroba doplňků stravy
Br***** UK
Operátor lakovací linky
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
evidence materiálu v SAP
Ka*******čín
Vedoucí oddělení a zástupce vedoucího obchodního domu
2013 – 2017 4 roky a 6 měsíců
Zajištění plynulého chodu vlastního oddělení a celého obchodního domu dle interních předpisů, dodržování veškerých hygienických, právních, bezpečnostních aj. předpisů, komunikace s úřady, vedení a rozvoj spolupracovníků, motivace týmu k výkonu, personální administrativa, kontrola dodržování zákoníku práce, denní zajištění objednávek, přebírku zboží, skladové hospodářství, zajištění kvalitní prezentace zboží, bezchybný prodej
Re*******hod
Manažerka gastronomických provozoven
2006 – 2013 7 let a 6 měsíců
zajištění chodu sítě několika menších provozoven, zajištění zásob zboží, komunikace s dodavateli, organizace skladového hospodářství, organizace rozvozu jídel, aktivní podílení se na přípravě jídelních lístků, denních nabídek, sezonních akcí a propagace podniků dle zaměření, vedení účetnictví firmy, nábor spolupracovníků, jejich zaškolení a plánování nasazení ve firmě, dohled nad správným dodržováním HACCAP
Mo*********a 9
Zástupce vedoucího provozu, vedení skladového hospodářství
2001 – 2006 5 let a 6 měsíců
organizace plánu nasazení personálu, zajištění propagace podniku, obsluha prodejního a zábavního terminálu Sazka a.s., obsluha hostů
Ka*********a 8
Zástupce vedoucího prodejny potravin
1998 – 2001 3 roky a 6 měsíců
zajištění chodu prodejny, komunikace s dodavateli, objednávky zboží, přebírka zboží, vyúčtování denní inventury
Ja*******a 1
Barmanka, vedoucí směny
1997 – 1998 1 rok a 6 měsíců
obsluha hostů, denní vyúčtování tržeb, objednávky zboží
Jazyky
němčinazačátečník
polštinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
ERP a účetní software
SAPZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení