Není foto: P. K.
ID 1414389

P. K.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vyšší odborné

Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, České Budějovice, Senovážné náměstí 12

Cestovní ruch

září 1998 – červen 1999Vyšší odborné

Hotelová škola Mariánské Lázně, příspěvková organizace

Hotelnictví (Hotelnictví a turismus)

září 1992 – červen 1997SŠ s maturitou

Praxe 23 let a 10 měsíců

L*****l

Zástupce managera prodejny

duben 2019 – dosud 6 let a 9 měsíců

Komplexní řešení denní operativy: zajištění chodu prodejny, vedení směny, objednávky zboží, kontrola dodržování interních pravidel a standardů, zaškolení nováčků, rozvoj zaměstnanců, inventurní opatření, implementace nových procesů, zastupování managera prodejny v jeho nepřítomnosti, rozpis směn, dohled nad dodržováním zákonných pravidel (BOZP, PO, hygiena, reklamace apod.), jednání s kontrolory státních orgánů (ČOI, SZPI, Hygienická stanice), řešení mimořádných situací, údržba prodejny (hlášení nutných oprav a havárií na budově i vybavení), péče o vzhled prodejny (naplněnost zbožím, čistota, hygiena, vstřícnost vůči zákazníkům), vyúčtování pokladních, denní uzávěrka, kontrola docházky, podklady pro mzdy, inventurní opatření, doplňování zboží, řízení cca 9 osob na směně - celkem zhruba 50 podřízených

Aq*******vie

Provozní ředitel / manažer

leden 2018 – prosinec 2018 1 rok

řízení provozu aquaparku, klientský servis, výběr nových pracovníků a jejich zaškolení, přímé řízení cca 50 pracovníků (pokladní, plavčíci, pracovníci wellness), jednání s dodavateli a státními institucemi, sestavování rozpočtu střediska a kontrola jeho plněn

Ho*******rno

Vedoucí recepce

prosinec 2001 – leden 2018 16 let a 2 měsíce

začínal jsem jako noční recepční a přes banketní oddělení jsem se dostal až na post vedoucího recepce. - školení a trénink nováčků, příprava podkladů pro mzdy, tvorba rozpisu směn, BOZP, PO, člen užšího vedení hotelu, příprava akcí pro zaměstnance a klienty - aktivní vedení chodu recepce, portýrů, halových služeb, věrnostního systému, provozu parkoviště, administrace systémů (rezervace, recepce, gastro), přesah činnosti i do ostatních středisek, kontrola dodržování standardů - služba MOD (Manager On Duty) - tzv. ředitelská služba - řešení krizových situací, řešení stížností, dohled nad chodem hotelu, kontrola zařízení i personálu, kontaktní osoba za vedení hotelu pro hosty - člen dozorčí rady společnosti jako zástupce zaměstnanců - aktivní členství v profesních organizacích - mj. kontrolor hotelů pro certifikaci ubytovacích zařízení

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiZkušený

Tvorba obsahu a online marketing

Google AnalyticsPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

správa webu, administrace hotelových softwarů

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

cestování, hudba

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45