P. K. , životopis 1414389
Vzdělání Vyšší odborné
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, České Budějovice, Senovážné náměstí 12
Cestovní ruch
září 1998 – červen 1999Vyšší odborné
Hotelová škola Mariánské Lázně, příspěvková organizace
Hotelnictví (Hotelnictví a turismus)
září 1992 – červen 1997SŠ s maturitou
Praxe 23 let a 10 měsíců
L*****l
Zástupce managera prodejny
duben 2019 – dosud 6 let a 9 měsíců
Komplexní řešení denní operativy: zajištění chodu prodejny, vedení směny, objednávky zboží, kontrola dodržování interních pravidel a standardů, zaškolení nováčků, rozvoj zaměstnanců, inventurní opatření, implementace nových procesů, zastupování managera prodejny v jeho nepřítomnosti, rozpis směn, dohled nad dodržováním zákonných pravidel (BOZP, PO, hygiena, reklamace apod.), jednání s kontrolory státních orgánů (ČOI, SZPI, Hygienická stanice), řešení mimořádných situací, údržba prodejny (hlášení nutných oprav a havárií na budově i vybavení), péče o vzhled prodejny (naplněnost zbožím, čistota, hygiena, vstřícnost vůči zákazníkům), vyúčtování pokladních, denní uzávěrka, kontrola docházky, podklady pro mzdy, inventurní opatření, doplňování zboží, řízení cca 9 osob na směně - celkem zhruba 50 podřízených
Aq*******vie
Provozní ředitel / manažer
leden 2018 – prosinec 2018 1 rok
řízení provozu aquaparku, klientský servis, výběr nových pracovníků a jejich zaškolení, přímé řízení cca 50 pracovníků (pokladní, plavčíci, pracovníci wellness), jednání s dodavateli a státními institucemi, sestavování rozpočtu střediska a kontrola jeho plněn
Ho*******rno
Vedoucí recepce
prosinec 2001 – leden 2018 16 let a 2 měsíce
začínal jsem jako noční recepční a přes banketní oddělení jsem se dostal až na post vedoucího recepce. - školení a trénink nováčků, příprava podkladů pro mzdy, tvorba rozpisu směn, BOZP, PO, člen užšího vedení hotelu, příprava akcí pro zaměstnance a klienty - aktivní vedení chodu recepce, portýrů, halových služeb, věrnostního systému, provozu parkoviště, administrace systémů (rezervace, recepce, gastro), přesah činnosti i do ostatních středisek, kontrola dodržování standardů - služba MOD (Manager On Duty) - tzv. ředitelská služba - řešení krizových situací, řešení stížností, dohled nad chodem hotelu, kontrola zařízení i personálu, kontaktní osoba za vedení hotelu pro hosty - člen dozorčí rady společnosti jako zástupce zaměstnanců - aktivní členství v profesních organizacích - mj. kontrolor hotelů pro certifikaci ubytovacích zařízení
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiZkušený
Tvorba obsahu a online marketing
Google AnalyticsPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
správa webu, administrace hotelových softwarů
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)