
Z. Š. , životopis 1404436
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
VŠ a SŠ Sezimovo Ústí COP
Strojní počítačová grafika
2005 – 2009SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 3 měsíce
Sc*****r.o
Zákaznická péče/ Senior Team Leader / Presales konzultant
březen 2023 – dosud 2 roky a 1 měsíc
Komunikace se stávajícími zákazníky a řešení požadavků jejich stížností a žádostí ohledně obnovitelných zdrojů. Každodenní báze řešení jejich požadavků po telefonické a emailové komunikaci. Po zapracování došlo k povýšení na Senior team leadra, kde jsem zodpovídala za chod oddělení zákaznické péče, řešení složitějších případů, náslechy hovorů se zpětnou vazbou směrem ke kolegům, osobní konzultace se zákazníky, reporty, pravidelný meeting. Momentálně jsem u dané společnosti na obchodním oddělení, jako Presales konzultant a to z důvodu snižování pracovníků ve firmě, kde volám zákazníkům, kteří mají zájem o fotovoltaické elektrárny, tepelná čerpadla a sjednávám schůzky pro naše obchodní techniky s plánováním cest.
Be*********r.o
Specialista zákaznického servisu
únor 2023 – únor 2023 1 měsíc
Emailová a telefonická komunikace se zákazníky. Řešení dostupnosti léků na lékárně, úprava objednávek, reklamaci, stížnosti.
ag*********.o.
Oddělení péče o zákazníky
červenec 2019 – prosinec 2022 3 roky a 6 měsíců
Telefonická a emailová komunikace s občany ČR a SR za účelem řešení požadavku jejich objednávek ( změna objednávek, plateb, doručení atd. ). Řešení reklamačního a vrátkového procesu. Výpomoc pro finanční oddělení ( vytváření dobropisů, vypořádávání přeplatků atd. ).
Ab*****r.o
Referent administrativy
srpen 2018 – únor 2019 7 měsíců
Telefonická, emailová a korespondenční komunikace s občany ČR za účelem vymáhání jejich pohledávky od smluvní klientely. Mimosoudní řešení dluhů, zjišťování finančních podmínek, nacházení řešení, lustrace v registru insolvencí, předávání spisů do terénní správy. Zastupování nadřízené v době její nepřítomnosti.
Cr*******ess
Inkasní specialista
2016 – 2018 2 roky a 6 měsíců
Telefonická komunikace s občany ČR a SR za účelem vymáhání jejich pohledávky od smluvní klientely. Mimosoudní řešení dluhů, zjišťování finančních podmínek, nacházení řešení, lustrace v registru insolvencí.
We*********ner
Pracovník podpory zákazníků
2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců
Komunikace se zákazníky, jak se stávajícími, tak s novými. Řešení jejich požadavků na vzhled jejich webových stránkách a sléze předání informací na IT oddělení.
Sc*****ker
Vedoucí / manažer teamu
2009 – 2012 3 roky a 6 měsíců
Komunikace s dodavateli zboží, chod prodejny, komunikace se zákazníky, příprava výplatních podkladů pro účetní oddělení, vedení směny, manipulace s finančními prostředky, řešení přání i stížností zákazníků.
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopZačátečník
ERP a účetní software
Money S5Pokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Práce v CRM systému.
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení