Není foto: T. S.
ID 1347002

T. S.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Vražkov + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Gymnázium Josefa Jungmanna, Litoměřice, Svojsíkova 1, příspěvková organizace

všeobecný

září 2004 – srpen 2012SŠ s maturitou

Praxe 7 let

FM*********tic

Warehouse Manager

březen 2023 – dosud 1 rok a 9 měsíců

Bezpečnost provozu: Zajištění bezpečného pracovního prostředí pro přibližně 200 zaměstnanců, včetně implementace a dodržování bezpečnostních standardů a pravidel. Řízení procesů: Odpovědnost za efektivní řízení skladových procesů od příjmu zboží až po expedici, včetně optimalizacelogistických a skladových operací. Koordinace a podpora týmů: Podpora a vedení týmů napříč různými odděleními s cílem zajistit hladký chod skladu a zlepšovat vzájemnou spolupráci mezi jednotlivými odděleními. Zajištění plynulého chodu: Monitoring denního provozu skladu, identifikace a řešení provozních problémů, aby byl zajištěn nepřetržitý a plynulý chod skladových operací. Komunikace s klientem: Denní komunikace s klientem v AJ s cílem řešit jeho požadavky, připomínky a případné stížnosti, a to s důrazem na zajištění jeho spokojenosti a rychlé řešení problémů. Projekt automatizace skladu: Aktivní spolupráce na implementaci a optimalizaci automatizačních projektů ve skladu, včetně zavádění nových technologií (VNA, AutoStore, Dopravníkový systém, PackSize) a zlepšování efektivity procesů. Optimalizace procesů: Iniciování a implementace zlepšení, která vedou k vyšší efektivitě a produktivitě skladu. Školení a rozvoj zaměstnanců: Organizace školení a odborného rozvoje zaměstnanců s důrazem na bezpečnost a práce a zvyšování jejich kvalifikace. Reporting: Příprava pravidelných reportů pro vedení, zahrnující výkon skladu, dodržování bezpečnostních předpisů a další klíčové ukazatele.

FM*********tic

Warehouse Activity Manager

červen 2021 – únor 2023 1 rok a 9 měsíců

Vedla jsem tým více než 100 zaměstnanců pracujících na expedičním oddělení v nepřetržitém provozu. Mým hlavním úkolem bylo zajistit hladký chod oddělení po implementaci důležitého projektu. Během mého působení jsem hrála klíčovou roli při přechodu na nové prvky automatizace, pomáhala zaměstnancům pochopit, jak s nimi pracovat a využívat jejich schopnosti pro efektivnější provoz. Zaměřovala jsem se také na kontrolu termínů a aktivně řešila personální záležitosti, včetně náboru nových vedoucích pracovníků. Mým hlavním cílem bylo neustálé zvyšování efektivity oddělení. To zahrnovalo úpravy procesů a interního systému řízení skladu (WMS). Pracovala jsem na úpravách, které nejen optimalizovaly pracovní postupy, ale také výrazně zlepšily celkový výkon oddělení. Mým cílem bylo vytvořit prostředí, kde každý zaměstnanec měl jasné povědomí o svých povinnostech a využíval moderní technologie pro maximální efektivitu.

FM*********tic

Project Specialist

říjen 2020 – květen 2021 8 měsíců

Byla jsem součástí týmu který pracoval na projektu jehož hlavním cílem bylo výrazně zvýšit kapacitu skladu pro zpracování více než dvojnásobku objemu zákaznických objednávek, dosažením ambiciózního cíle 35 000 objednávek týdně za plného provozu. Spolupracovala jsem úzce s projektovým týmem a různými dodavateli na zefektivnění a částečné automatizaci expedičního oddělení. Moje povinnosti zahrnovaly detailní plánování nového dopravníkového systému, optimalizaci rozložení oddělení za účelem maximálního využití dostupného prostoru a zvýšení efektivity pracovního prostoru, aby bylo možné zvládnout zvýšenou pracovní zátěž. Konečným cílem bylo usnadnit plynulé odesílání většího objemu objednávek, aby byly splněny rostoucí nároky zákazníků našeho klienta. Prostřednictvím strategické spolupráce a inovativních řešení jsme úspěšně implementovali změny, které nejen splnily, ale překročily naše kapacitní cíle.

FM*********tic

Shift Leader

květen 2019 – září 2020 1 rok a 5 měsíců

Vedoucí směny týmu s 20 stálými operátory a až 25 dočasnými pracovníky. Přidělování práce podle potřeb provozu.

FM*********tic

Team Leader

leden 2019 – duben 2019 4 měsíce

Vedoucí vyhrazené oblasti - balení. Vedoucí vyhrazené oblasti - nakládka/expedice.

FM*********tic

Operator

červen 2018 – prosinec 2018 7 měsíců

Operátor v oddělení expedice - pick, pack.

Am*****zon

Operator

listopad 2017 – duben 2018 6 měsíců

Operátor v oddělení Warehouse Deals.

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Manažerské dovednosti

červen 2024

První pomoc pro průmyslové provozy

červen 2022

Zájmy

Motocyklistika, PC hry, četba knih, hra na piano, kresba/malba, turistika se psem

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45