Není foto: M. F.
ID 1025473

M. F.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Mělník + 25 km ochota dojíždět Mapa Praha-Kobylisy + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Černý Most + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Březiněves + 25 km ochota dojíždět Mapa Brandýs nad Labem-Stará Boleslav + 10 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Práce na ŽL

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední škola umělecká a řemeslná, Fakultní škola PedF UK, Nový Zlíchov 1, Praha 5

Truhlář (pro výrobu nábytku), Technik dřevařské výroby

1997 – 2002SŠ s maturitou

Praxe 21 let a 10 měsíců

KR*****.o.

Výrobní ředitel/manažer ve výrobě

srpen 2022 – květen 2024 1 rok a 10 měsíců

Náplň práce: Vedení 16-ti členného týmu. Konstrukční činnost, výrobní dokumentace. Plánování a dohlížení výroby a realizace. Zajištění potřebných materiálů pro výrobu. Komunikace se subdodavateli jak konstrukční, tak i obchodní. Koordinace realizace zakázek. - konstrukční řešení truhlářských a zámečnických prvků kreslení v TurboCAD a převod do DAEX Importy z blum e-servisu - Objednávání materiálu a prvků komunikace s dodavateli od spotřebního až po hlavní materiál. hledání nových ideálních dodavatelů pro méně standardní zakázky komunikace se subdodavateli – kovovýroba, sklo, čalouník. - Zadávání a kontrola výkresů. Navrhnul jsem prvky, které jsem konstrukčně zkreslil. Předaní kolegovi, který navrhoval jednodušší prvky a dotahoval do podoby výrobních výkresů. Kreslení prezentačních návrhu pro komunikaci s architektem a investorem. - Nastavování pravidel výroby - určení úsekových vedoucích - strojovna, rukodílna, montáž. Následná koordinace. - Zadávání a plánování práce. - Kontrola výstupní kvality výroby. - Zajišťování provozuschopnosti strojů - objednání servisu, občasný servisní zásah od frézky přes olepovačku až po HW a SW zásahy do CNC. Zajišťování potřebných nástrojů. - Komunikace s investorem po technické a realizační stránce. - Zaměření prostorů budoucí realizace - Koordinace montáží - určení montážníků a přiřazení vhodných dostupných prostředků. - Dlouhodobá práce na zavedení standardních procesů výroby. Převedení opakujících se prvků do podprogramů. Odstranění lidského faktoru, snížení potřebné odbornosti obsluhy strojů. - Orientace v CNC obrábění

Fi*******ech

OSVČ vše co je zapotřebí

říjen 2012 – září 2022 10 let

Získávání zakázek. Výroba, návrh a realizace zakázkového nábytku. Řízení zakázek od výrobně technické části až po klientskou komunikaci a fakturaci. Řešení reklamací. Vyhodnocování ekonomiky zakázek a celkového chodu truhlářské dílny. Koordinace a příprava výroby. Povrchová úprava nábytkových dílců metodou HVLP, Airmix, Olejováním Komplexní realizace interiérů. Výroba, návrh a realizace zakázkového nábytku. Spolupráce s architektonickými studii. Vestavěné skříně, kuchyňské linky, úložné prostory. Řešení atypických a složitých prostor. Zpracování umělého kamene (CORIAN, MONTELI...). Dětský nábytek. Výroba dveří. Pergoly, treláže, garážové stání. Lakování nábytku.

Pr*****.o.

Technik

květen 2008 – září 2012 4 roky a 5 měsíců

Řízení a realizace zakázek v oblasti podlah, suché výstavby a protipožárního řešení ucpávek. Jednání se stavebními firmami a developery. Koordinace harmonogramu a realizace. Zajišťování realizace od logistiky návozů a transportů na místě zakázky, přes koordinaci výstavby a zajištění pracovníků až po předání díla a vyhodnocení zakázky. Vyhodnocování nákladů a schvalování faktur dodavatelů. Řešení reklamací. Odborný servis.

Fi*****tku

OSVČ -Obchodník - Montážník

leden 2005 – duben 2008 3 roky a 4 měsíce

Získání spolupráce s nábytkovými studii, (Eso,Inet, atelier Pedro, Trio, nábytek Kunc...) Provedení montáží, zaměření, předání zákazníkovi. Případná atypická úprava nábytku.

Am*********.o.

Obchodní zástupce

červen 2004 – listopad 2004 6 měsíců

Obchodní zástupce v oblasti kancelářského nábytku a vybavení skladů. Návrh nové řady kancelářského nábytku.

Va*****.s.

Obchodní zástupce

červenec 2002 – květen 2004 1 rok a 11 měsíců

Obchodní zástupce v oblasti Interiérového a kancelářského nábytku. Akvizice na projekty s kancelářským nábytkem. Vedoucí prodejny kancelářských židlí.

Jazyky

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

VZV - vysokozdvižný vozík

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

AutoCADPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

Pokročilé znalosti v Turbocad, Daex, Xilog

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

Design, dřevo, rodina.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45