Není foto: M. H.
ID 1311852

M. H.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Dolní Měcholupy + 15 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Office manager

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vyšší odborné

Vyšší odborná škola sociálně právní

Speciální pedagogika

září 1998 – květen 2001Vyšší odborné

Praxe 9 let a 5 měsíců

Mo*********.o.

Výkonný manažer/HR specialista

leden 2023 – 2024 2 roky

- Agenda vedení 2 provozoven – tortilleria + pekárna, spolupráce s vedením společnosti - Zodpovědnost za prodej, nákup a obchod - Personalistika –nábor nových zaměstnanců, výběr.řízení, školení, BOZP a PO,motiv.program, zdravotní prohlídky - Koučování lidí, plnění stanovených cílů, odměny - Výběrová řízení na dodavatele – suroviny, zařízení, dopravci - Vyhodnocování – reporty zákazníků, přehledy odebíraného zboží - Komunikace se zákazníky – smlouvy, nabídky, prezentace výrobků - Správa vozového parku - Zajištění pravidelných kontrol (HACCAP) na 4 prodejnách - Oslovování potencionálních zákazníků – návštěvy, cesty po ČR - Tvorba reportů, statistik, přehledů a srovnávací tabulky - Komunikace s reklamní agenturou

PM*******.o.

Office manager

leden 2019 – prosinec 2022 4 roky

- Pravá ruka vedení společnosti + technického ředitele - V kompetenci 6 ser.mechaniků, 2 obch.referentky - Personalistika- výběrová řízení, administrativa-smlouvy - Koordinace servisu/mechaniků, rozpis práce, termíny - Komunikace s centrálou v DE – materiály k zařízení - Tvorba cenových nabídek + komunikace se zákazníky - BOZP + OOPP – pracovní oblečení pro zaměstnance - Spolupráce s reklamními agenturami, úřady, atd… - Revize zařízení, školení, expirační kontroly, pokladna - Správa budovy, vozový park - pojištění + STK, úklidová firma, zahradnická firma, kancelářské věci

Ni*******.o.

Office manager

srpen 2015 – prosinec 2019 4 roky a 5 měsíců

- Chod kanceláře vedení společnosti + administrativa -zajišťování služebních cest ( letenky, hotely) - OOPP – pracovní oblečení pro zaměstnance - Nákup nového zařízení, servisy, kontroly - Správa vozového parku, pojištění, leasingy - Úřady, banka, reklamní agentura – reklamní předměty + dárkové předměty - BOZP, školení, personalistika, lékařské prohlídky

Jazyky

angličtinazačátečník

němčinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Chytrý telefon AndroidExpert

Chytrý telefon Apple iOSExpert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiExpert

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

rodina, cestování, sport, četba, řízení osobního auta

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45