
Katarína K. 45 let , životopis 1415034
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Zobrazit vše (7)
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SPŠ S. Stankovianskeho
Technicko informační služby
1994 – 1998SŠ s maturitou
Praxe 26 let a 3 měsíce
Ví*********.o.
Výkonná asistentka
2022 – dosud 3 roky a 3 měsíce
Organizace chodu kanceláře, objednávky, evidence materiálu, fakturace, příprava smluv a podkladů pro účetní, personální agenda, příprava mzdových podkladů, nábor nových zaměstnanců, překlady, správa webu a sociálních sítí, zajišťovaní přípravy eventů, příprava podkladů pro dotace
Am*****.o.
Referentka nákupu
2018 – 2022 4 roky a 6 měsíců
Vedení agendy pro manažment, organizace schůzek s klienty, komunikace se zákazníky, koordinace servisních požadavků s techniky, objednávky, příprava podkladů pro obchodní oddělení, příjem a evidence materiálu, spolupráce na firemních projektech
He*******lie
Pečovatel domácí péče
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
Samostatní pečovatelská činnost o klienty se specifickými potřebami
Cz******* WA
Člen výboru - dobrovolnická činnost
2015 – 2018 3 roky a 6 měsíců
Organizace kulturních a společenských akcí a filmového festivalu, zajišťování a příprava prostorů pro podujatí, vypracování žádostí o granty, hledání sponzorů
Un*****aha
Osobní bankéř
2012 – 2014 2 roky a 6 měsíců
Aktivní prodej a servis bankovních produktů se zaměřením na investice a hypoteční úvěry, zpracování a servis hypotečních úvěrů, řešení nestandardních situací
Mo*********aha
Manažer pobočky
2010 – 2012 2 roky a 6 měsíců
Vedení týmu bankéřů, odpovědnost za plnění cílů pobočky, plánování strategie pobočky, akviziční činnost, kontrolní činnost, spolupráce na vývoji a implementaci nových produktů, péče o pobočkovou klientelu
Mo*****aha
Osobní bankéř/Zástupce manažera pobočky
2007 – 2010 3 roky a 6 měsíců
Servis a prodej bankovních produktů a produktů třetích stran, aktivní vyhledávání nových prodejních příležitostí, pokladní činnost, zástup manažera pobočky, spolupráce na vývoji a implementaci nových produktů
Da*****aha
Pracovník cen, informací a pokladní/Zástupce asistentky prodejny
2006 – 2007 1 rok a 6 měsíců
Splátkový prodej, fakturace, pokladní činnost, reklamace, administrativa spojená s chodem prodejny, objednávky tovaru, školení nových pracovníků, plánovaní směn, kontrola docházky
VD******* SK
Materiálová disponentka pro automotive
1998 – 2005 7 let a 6 měsíců
Skladová evidence, inventarizace materiálu, zajišťování přeprav, komunikace s dodavateli a odběrateli, objednávky materiálu
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
slovenštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopZačátečník
CanvaZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
Google AdsZačátečník
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
WordPress / CMSPokročilý
Úprava fotekPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Chat GPT, Pipedrive, Wflow, Fakturoid, Freelo
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
AMEP - Settlement Language Pathways to Employment and Training
- výběrový jazykový program zaměřený na přípravu do zaměstnání v Austrálii
2016
Certificate III in English - Adults Migrants English Program
2016