Andrea K. 34 let , životopis 1393688
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Louny + 30 km ochota dojíždět Mapa Praha-Stodůlky + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Event Specialist Náborář Office manager Personalista Pracovník back office Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Metropolitní univerzita Praha, o.p.s.
Mezinárodní obchod
2013 – 2015Bakalářské
VOŠE Kollárova, Praha
Firemní ekonomika v globálním ekonomickém prostředí (ENG)
2010 – 2013Vyšší odborné
Obchodní akademie G. F. Fajtla Louny
Ekonomické lyceum
2006 – 2010SŠ s maturitou
Praxe 10 let a 1 měsíc
Ma*********ená
.
2022 – dosud 3 roky a 1 měsíc
.
Dr*******.o.
Výkonná asistentka generálního ředitele skupiny & Event koordinátor
2020 – 2022 2 roky a 6 měsíců
Administrativní podpora, správa kalendáře a organizace schůzek, zajištění tuzemských a zahraničních cest, příprava podkladů na jednání, správa korespondence, organizace firemních eventů, office management, tvorba interního newsletteru
Vo*******.s.
Výkonná asistentka Viceprezidenta financí & Viceprezidenta právního oddělení
2018 – 2020 2 roky a 6 měsíců
Administrativní podpora, správa kalendáře a organizace schůzek, zajištění tuzemských a zahraničních cest, příprava podkladů na jednání, správa korespondence, organizace menších firemních eventů, správa datové schránky, zajištění kancelářských potřeb, drobné marketingové a event aktivity
Ve***** o.
Výkonná asistentka generálního ředitele & Back-office manager
2016 – 2018 2 roky a 6 měsíců
Administrativní podpora, správa kalendáře a organizace schůzek, zajištění tuzemských a zahraničních cest, příprava podkladů na jednání, správa korespondence, organizace menších firemních eventů, správa mobilního operátora a vozového parku vč. zajištění od/financování vozů, zajištění kancelářských potřeb, správa budovy
CE*****.s.
Asistentka předsedy představenstva a generálního ředitele & HR specialist
2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců
Administrativní podpora, správa kalendáře a organizace schůzek, zajištění tuzemských a zahraničních cest, příprava podkladů na jednání, správa korespondence, organizace menších firemních eventů, správa mobilního operátora a evidence mobilních zařízení, HR aktivity spojené s obsazováním administrativních pozic
Jazyky
italštinazačátečník
němčinapokročilý začátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Gradua-CEGOS, s.r.o.
Efektivní nábor a výběr zaměstnanců
2015