Foto: Andrea  K.
ID 1393688

Andrea K. 34 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Louny + 30 km ochota dojíždět Mapa Praha-Stodůlky + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání Bakalářské

Metropolitní univerzita Praha, o.p.s.

Mezinárodní obchod

2013 – 2015Bakalářské

VOŠE Kollárova, Praha

Firemní ekonomika v globálním ekonomickém prostředí (ENG)

2010 – 2013Vyšší odborné

Obchodní akademie G. F. Fajtla Louny

Ekonomické lyceum

2006 – 2010SŠ s maturitou

Praxe 10 let a 1 měsíc

Ma*********ená

.

2022 – dosud 3 roky a 1 měsíc

.

Dr*******.o.

Výkonná asistentka generálního ředitele skupiny & Event koordinátor

2020 – 2022 2 roky a 6 měsíců

Administrativní podpora, správa kalendáře a organizace schůzek, zajištění tuzemských a zahraničních cest, příprava podkladů na jednání, správa korespondence, organizace firemních eventů, office management, tvorba interního newsletteru

Vo*******.s.

Výkonná asistentka Viceprezidenta financí & Viceprezidenta právního oddělení

2018 – 2020 2 roky a 6 měsíců

Administrativní podpora, správa kalendáře a organizace schůzek, zajištění tuzemských a zahraničních cest, příprava podkladů na jednání, správa korespondence, organizace menších firemních eventů, správa datové schránky, zajištění kancelářských potřeb, drobné marketingové a event aktivity

Ve***** o.

Výkonná asistentka generálního ředitele & Back-office manager

2016 – 2018 2 roky a 6 měsíců

Administrativní podpora, správa kalendáře a organizace schůzek, zajištění tuzemských a zahraničních cest, příprava podkladů na jednání, správa korespondence, organizace menších firemních eventů, správa mobilního operátora a vozového parku vč. zajištění od/financování vozů, zajištění kancelářských potřeb, správa budovy

CE*****.s.

Asistentka předsedy představenstva a generálního ředitele & HR specialist

2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců

Administrativní podpora, správa kalendáře a organizace schůzek, zajištění tuzemských a zahraničních cest, příprava podkladů na jednání, správa korespondence, organizace menších firemních eventů, správa mobilního operátora a evidence mobilních zařízení, HR aktivity spojené s obsazováním administrativních pozic

Jazyky

italštinazačátečník

němčinapokročilý začátečník

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Gradua-CEGOS, s.r.o.

Efektivní nábor a výběr zaměstnanců

2015

Zájmy

Sport, cestování, hudba

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45