M. T. , životopis 1199118
Představa o práci
Kde hledám práci
České Budějovice + 25 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Finanční účetní Pokladní Pracovník na přepážce Prodavač Recepční v administrativě Směnárník Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SŠ obchodu, služeb, podnikaní České Budějovice
Podnikání v oborech obchodu a služeb
září 2004 – červen 2007SŠ s maturitou
SOU Místního hospodářství České Budějovice
Prodavačka potravin
září 1984 – červen 1987Vyučení
Praxe 36 let a 4 měsíce
Za*******ice
Vydávání stravy, úklid, poskytování informací na recepci.
leden 2024 – dosud 9 měsíců
Příjem,vydr
Ji*********ice
Administrativní pracovník, pokladna, účetnictví, podatelna, vyhledávání zpracování LV pro KÚ.
říjen 2001 – červenec 2023 21 let a 10 měsíců
Ekonomická elektronická pokladní agenda (Gordic-Ginis), komplexní zajišťování pokladních služeb pro tuzemskou, zahraniční měnu, příprava podkladů pro účetní účely, účetnictví, zpracování vyúčtování, objednání, evidence, předání stravenek, účetní podklady, tabulky pro zaúčtování, elektronická podatelna, výpravna, kopírování, kroužková vazba.
Ok*********ice
Administrativní pracovník, podatelna a informační centrum, ověřování listin vidimace, legalizace
srpen 1998 – říjen 2001 3 roky a 3 měsíce
Podatelna a informační centrum, ověřování listin vidimace, legalizace.
Po*********ice
Prodavačka
prosinec 1987 – červen 1998 10 let a 7 měsíců
Pokladní
Jazyky
ruštinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Začátečník
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiNováček
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
Služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy, účetnictví-připrava dokladů pro zaúčtování, Podnikatelská činnost v oboru realitní činnosti, správa a údržba nemovitostí.
Kurzy
Certifikáty: PC, MS-Word, MS-Excel, MS-PowerPoint pro začátečníky, NÚKIB základy kybernetické bezpečnosti
Vše pro začátečníky, absolvováno v průběhu let na Krajském úřadě
červenec 2023
Osvědčení: Pokladna, Rozpočtová skladba, Finanční hospodaření a účetnictví, finanční kontrola, Manažerské dovednosti sekretářky úřadů, podatelen, Excel-eGON, účetnictví 2013, Pokladna účetnictví e-learning.
Vše pro začátečníky, absolvováno v průběhu let na Krajském úřadě
červenec 2023