E. V. , životopis 1347443
Představa o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Rozšiřující studium speciální pedagogiky a logopedie Univerzita Palackého v Olomouci
Speciální pedagogika a logopedie
1975 – 1978Vyučení
Střední pedagogická škola Brno
Všeobecná pedagogika
1970 – 1974SŠ s maturitou
Střední všeobecná vzdělávací škola Hustopeče
Všeobecný
1967 – 1970Vyučení
Praxe 47 let
Dě*********lov
Vychovatelka
2021 – 2024 3 roky a 6 měsíců
Jako vychovatel se specializuji na péči a výchovu dětí a mládeže. Dále zajištění jejich potřeb, výchova a rozvoj schopností dětí včetně hygienických a kulturních návyků. Odpovědnost za bezpečí, zdraví, dodržování pravidel ve skupině a výchovu dětí. Jako odborník organizuji volnočasové aktivity, podporuji sociální a emocionální rozvoj a spolupracuje s rodiči a učiteli.
St*****ice
Vychovatelka DM
2018 – 2020 2 roky a 6 měsíců
Jako vychovatel jsem prováděla výchovně vzdělávací činnost zaměřenou na celkový a specifický rozvoj osobnosti dětí, žáků nebo studentů a na jejich zájmové vzdělávání podle výchovně vzdělávacích programů činnosti ve školní družině, v domově mládeže, v internátu, popřípadě v jiných zařízeních. Podpora kolegů v práci. Mé dovednosti zahrnují trpělivost, kreativitu a schopnost práce s dětmi různého věku.
ZŠ*****ice
Učitelka ZŠ,MŠ
2013 – 2018 5 let a 6 měsíců
Podpora učitelského sboru. Práce v MŠ s dětmi maluji, část dělá didaktické úkoly u stolečků, část dětí se věnuje volné hře. Učitelka kontroluje práci dětí, snaží se o zapojení všech dětí do nějaké činnosti. Práce v ZŠ připravuji vyučovací plány, hodnotím pokroky žáků a podporuje jejich celkový rozvoj. Mé klíčové dovednosti zahrnují trpělivost, kreativitu a schopnost práce s dětmi různého věku.
St*********rno
Vychovatelka DM
2012 – 2013 1 rok a 6 měsíců
Jako vychovatel jsem prováděla výchovně vzdělávací činnost zaměřenou na celkový a specifický rozvoj osobnosti dětí, žáků nebo studentů a na jejich zájmové vzdělávání podle výchovně vzdělávacích programů činnosti ve školní družině, v domově mládeže, v internátu, popřípadě v jiných zařízeních.
St*********rno
Vedoucí domova mládeže
2007 – 2011 4 roky a 6 měsíců
Vede žáky a studenty k plnohodnotnému využívání volného času formou zájmových činností. Rozvíjí jejich schopnosti, nadání a zájmy, pomáhá jim při přípravě do vyučování a přispívá k volbě povolání. Výchovná činnost se řídí celoročním plánem domova mládeže. Odborné usměrňování zájmového vzdělávání specializovanými metodami výchovné práce, například vůči dětem a žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Spolupráce s kolegy a vedením DM.
Zá*******ice
Učitelka ZŠ - výtvarná výchova
2005 – 2007 2 roky a 6 měsíců
Rozvíjela jsem s žáky jejich fantazii, kreativitu, výtvarnou formou si osvojovat okolní skutečnost, vztahy mezi lidmi a věcmi i vzájemné souvislosti. Rozvíjet elementární grafickou zručnost a výtvarné technické dovednosti. Využívala různé metody výuky, včetně praktických činností. Vytvářela a udržovala jsem pozitivní prostředí pro výuku žáků.
Ma*******eče
Ředitelka MŠ
2001 – 2004 3 roky a 6 měsíců
Dohlížela jsem na plnění učebních plánů, efektivní hospodaření s finančními prostředky školy, její reprezentaci a rozhodovala jsem o přijetí či vyloučení žáků a zaměstnanců školy. Tímto způsobem jsem vytvářela nejen vhodné prostředí pro kvalitní vzdělávání, ale také aktivně podporovala rozvoj všech zúčastněných stran. Mikro řízení školky obsahovalo všechny řídící procesy uvnitř školky včetně pedagogického procesu. Kontinuálně jsem se vzdělávala na Školský management - funkční školení vedoucích pracovníků.
Šk*********lav
Defenzor ZŠ, MŠ
1998 – 2001 3 roky a 6 měsíců
Ve spolupráci s dalšími pedagogickými pracovníky jsem sledovala žáky talentované a nadané, navrhovala další péči o tyto žáky. Spolupráce s třídními a ostatními učiteli, s vedením školy, se školním metodikem prevence, se speciálním pedagogem, s asistenty pedagoga a dalšími pedagogickými pracovníky školy. Poskytovala jsem informace o školských a dalších specializovaných poradenských zařízeních, o možnostech využívání jejich služeb v prevenci i nápravě výchovných i výukových problémů žáků. Spolupráce s pedagogicko-psychologickou poradnou, s SVP, SPC
Ma*******jov
Ředitelka MŠ
1986 – 2001 15 let a 6 měsíců
Dohlížela jsem na plnění učebních plánů, efektivní hospodaření s finančními prostředky školy, její reprezentaci a rozhodovala jsem o přijetí či vyloučení žáků a zaměstnanců školy. Tímto způsobem jsem vytvářela nejen vhodné prostředí pro kvalitní vzdělávání, ale také aktivně podporovala rozvoj všech zúčastněných stran. Mikro řízení školky obsahovalo všechny řídící procesy uvnitř školky včetně pedagogického procesu. Kontinuálně jsem se vzdělávala na Školský management - funkční školení vedoucích pracovníků.
Ma*******eče
Učitelka MŠ
1976 – 1986 10 let a 6 měsíců
Práce a péče o děti předškolního věku, pro které jsem organizovala bohatý denní program plný her a aktivit, jež napomáhají rozvoji dětských schopností. Dále dohlížela na děti během vycházek i venkovních hrátek, vždy s důrazem na udržení maximální bezpečnosti. Kontinuální denní příprava programu pro děti a následné uskutečnění v praxi s dětmi. Podporovala jsem sociální a emocionální rozvoj dětí a komunikovala s rodiči. Klíčové dovednosti zahrnují trpělivost, kreativitu a schopnost práce s malými dětmi.
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Zdravotní způsobilost a bezúhonnost. Kladný a vřelý vztah k dětem, respektující přístup k výchově a péči o děti. · Vytváření bezpečného, příjemného a tvůrčího prostředí · Spolehlivost, zodpovědnost, aktivní přístup, zájem se dál rozvíjet · Organizační dovednosti, důslednost, schopnost práce v týmu, dovednost sebereflexe · Předchozí praxe v oboru a dlouholetou zkušenost práce s dětmi
Kurzy
Kontinuální kurzy a školení během každého roku dle požadované pozice a zaměstnavatele.
2024