D. F. , životopis 1334831
Představa o práci
Kde hledám práci
Žďár nad Sázavou + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Ekonom Fakturant/ka Finanční účetní Hlavní účetní Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední ekonomická škola v Jihlavě
všeobecná ekonomika
září 1985 – červen 1989SŠ s maturitou
Praxe 32 let a 11 měsíců
SO*******tvo
všeobecná účetní
červen 2013 – březen 2024 10 let a 10 měsíců
- vedení podvojného účetnictví v programu MRP - vystavování faktur - zpracování mezd - zpracování DPH - platba faktur - obsluha bankovního účtu, párování plateb - obsluha datové schránky - zpracování silniční daně - zpracování daňového přiznání - veškerá administrativní činnost - komunikace s OSSZ, ZP, Finančním úřadem - komunikace se zákazníkem
IN*********nem
všeobecná účetní
květen 2011 – duben 2013 2 roky
- vedení podvojného účetnictví v programu Pohoda - vystavování faktur - zpracování mezd - zpracování DPH - platba faktur - obsluha bankovního účtu, párování plateb - obsluha datové schránky - zpracování silniční daně - zpracování daňového přiznání - veškerá administrativní činnost - komunikace s OSSZ, ZP, Finančním úřadem - komunikace se zákazníkem Jednalo se o malou firmu s 15 zaměstnanci. Firma se zabývala kovovýrobou - opracovávání odlitků
ZD*****vou
Celní deklarant
duben 2008 – listopad 2010 2 roky a 8 měsíců
- zpracování dokladů při dovozu i vývozu zboží (proclívání zboží na Celním úřadě) - komunikace s firmami, které chtějí vyvézt, nebo dovézt zboží ze zahraničí - komunikace s Celním úřadem - zpracování intrastatu
AB*********ava
všeobecná účetní
červen 2006 – březen 2008 1 rok a 10 měsíců
- vedení podvojného účetnictví v programu Stereo Kastner - vystavování faktur - zpracování mezd - zpracování DPH - zpracování silniční daně - zpracování daňového přiznání - veškerá administrativní činnost - komunikace s OSSZ, ZP, Finančním úřadem - komunikace se zákazníkem Jednalo se o malou firmu se třemi zaměstnanci.
Žď*****vou
celní deklarant
leden 1995 – leden 2005 10 let a 1 měsíc
- zpracování dokladů při dovozu i vývozu zboží (proclívání zboží na Celním úřadě) - komunikace s firmami, které chtějí vyvézt, nebo dovézt zboží ze zahraničí - komunikace s Celním úřadem - zpracování intrastatu
Žď*****vou
Fakturantka, referentka
červenec 1989 – prosinec 1994 5 let a 6 měsíců
Vystavování faktur. Administrativní činnost
Jazyky
ruštinazačátečník
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Státní zkouška z kancelářského psaní strojem
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
Převážná část mé praxe je jako všeobecná samostatná účetní, kde jsem měla zodpovědnost za správné účtování firmy a mezd. Vždy jsem pracovala samostatně, zodpovědně a pečlivě. Součástí mé práce bylo také najít si sama řešení při novém problému. Jsem loajální a nekonfliktní typ.