Není foto: A. J.
ID 1222118

A. J.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Nicov + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Administrativní pracovník

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vyšší odborné

VOŠ, s.r.o., Kroměříž

Prokurista firmy

září 1996 – červen 1998Vyšší odborné

Soukromá střední podnikatelská škola, Holešov

technickohospodářská a správní činnost

září 1991 – červen 1995SŠ s maturitou

Praxe 24 let a 10 měsíců

Ge*********ově

vrchní referent

červenec 2014 – srpen 2024 10 let a 2 měsíce

Provádění daňových kontrol – zejména daně z příjmů právnických osob a daně z přidané hodnoty. Provádění procesních úkonů podle daňového řádu a správního řádu.

PR*****.o.

účetní

duben 2013 – červen 2014 1 rok a 3 měsíce

Vedení podvojného účetnictví - vystavování a účtování faktur, evidence a účtování přijatých faktur, přiznání k DPH, platební styk – tuzemský i zahraniční, finanční controlling, silniční daň, příprava podkladů k daňovému přizná k dani k příjmu právnických osob, inventarizace. Upomínky, příprava žalob a podávání žalob u soudu. Mzdové účetnictví – mzdová agenda.

*******šov

hlavní účetní

listopad 2002 – květen 2012 9 let a 7 měsíců

Samostatné vedení účetnictví města – účtování příjmů a výdajů města, platební styk, měsíční a roční uzávěrky, inventarizace. Účtování mzdových nákladů. Spolupráce s mzdovou účetní – mzdové účetnictví. Spolupráce na tvorbě rozpočtu města, přehledů plnění rozpočtu města. Kontrola účetnictví a hospodaření příspěvkových oragnizací města. Znalost rozpočtové skladby. Znalost účtování dotací.

El*****.o.

skladová účetní

srpen 2002 – říjen 2002 3 měsíce

Vedení účetnictví - účtování přijatých faktur, kontrola dodacích listů a kupních smluv - archivace, vystavování faktur - účtování, účtování majetku, inventarizace.

TO*********.s.

účetní

září 1999 – červenec 2002 2 roky a 11 měsíců

Účtování přijatých materiálových a režijních faktur, vystavování faktur - účtování, majetková evidence, vedení pokladny, platební styk, DPH, inventarizace. Účtování mzdových nákladů. Spolupráce s mzdovou účetní – mzdové účetnictví.

GR*******.s.

referentka

leden 1996 – srpen 1996 8 měsíců

Nnákup a prodej cenných papírů na burze CP, vedení smluv, sledování hotovosti na běžném účtu, vedení pokladní hotovosti.

Jazyky

němčinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

MS Office, ORSOFT - účetnictví, finance, ASPI, IDEA, ORBIS.

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Kybernetická bezpečnost

říjen 2020

Osobní bezpečnost a sebeobrana

školení pořádala Celní správa

říjen 2019

MS Word

srpen 2018

MS Windows

srpen 2018

Úřednická zkouška – obecná a zvláštní část

Daně, poplatky a jiná peněžitá plnění.

říjen 2015

Účetnictví obcí AK I./PV-347/2004

listopad 2014

Enviromentální minimum – AkI./I-23/2002

prosinec 2004

Vstupní vzdělávání úředníků – AKI./VV-30/2003

právo a veřejná správa, veřejná ekonomie a finance, organizace a činnosti správního úřadu, etika úředníka.

duben 2003

Zájmy

Lyžování, jízda na kole, literatura, navrhování a šití oděvů.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45