Foto: Mgr. Bc. Marie B.
ID 1018073

Mgr. Bc. Marie B. 54 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Metropolitní univerzita Praha, o.p.s.

Mezinárodní a regionální vztahy v průmyslovém vlastnictví

říjen 2015 – květen 2019Vysokoškolské

BIVŠ Praha

Ekonomika a podnikání (Právo, řízení firem a bankovnictví)

květen 2007 – květen 2011Bakalářské

Praxe 19 let a 4 měsíce

Úř*****ých

Právní auditor

duben 2023 – dosud 1 rok a 4 měsíce

Kontrola smluv jako jsou, prodej nemovitostí, elektronická aukce, pacht, pronájem, spolupodílení na vytváření metodiky.

ČSÚ

Vrchní rada/ manažer a metodik

leden 2019 – prosinec 2021 3 roky

Vrchní rada ( Manažer) - Metodik územního plánování pro Plzeňský kraj. Školení a vedení koordinátorů a terénních pracovníků, kontrola zadaných úkolů. Jednání se stavebními úřady, se starosty MěÚ a dalšími zaměstnanci. měst, obcí a ČP. Místní šetření v terénu a další.

********* CS

vrchní inspektor

leden 2016 – leden 2019 3 roky a 1 měsíc

Celní správa České republiky - celník - vrchní referent daňového řízení – inspektor ve služebním poměru. Kontrola při správě daní, vyměřování daně, kontrola vydaných povolení, správce kontroly daňového a místního šetření. Práce se spisovou službou v rámci CS, jiné.

Wa*********zeň

vedoucí učitelka

leden 2014 – prosinec 2015 2 roky

Waldorfská soukromá MŠ -Pansofie Plzeň - vedoucí učitelka a koordinátorka vzdělávání, výchovy a práce s dětmi, předškolního věku od 3 do 6 let. Aktivizační činnost, výtvarná, pohybová, pěvecká, přírodovědná atd. Podpora rozvoje duševního a tělesného vývoje dítěte přirozenou cestou…

*********art

zástupce ředitele

leden 2009 – prosinec 2013 5 let

Náplň práce: administrativa, korespondence v rámci všech zdravotních pojišťoven, vystavování žádostí, objednávek, zpracování podkladů pro účetní oddělení, zápisy z porady, kontrola podřízených v rámci výkonu a docházky do zaměstnání, zastoupení ředitelky v době její nepřítomnosti. Každodenní komunikace s klienty.

Pr*******r.o

Manažer

leden 2004 – prosinec 2008 5 let

Provident Financial s.r.o. – obchodní manažer Náplň práce: každodenní komunikace s klienty, uzavírání smluv souvisejících s poskytováním finanční hotovosti, hospodaření s financemi, zpracovávání administrativní agendy, účtování, školení nových kolegů, poskytování informací v rámci výkonu této pozice, vedení lidí a vytváření vhodných pracovních podmínek.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

ruštinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook, ARES, ČÚZK, GIS, ISSSL, ASPI,

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Práce na PC, Outlok, Word, Excel, ASPY, GIS, IS SSL, CRAB...

Kurzy

Zadávání veřejných zakázek malého rozsahu

Osvědčení vydané MMR

prosinec 2023

Osvědčení kontrola veřejných zakázek

Kontrola zadávání veřejných zakázek

listopad 2023

Úřednická zkouška pro státní zaměstnance

únor 2019

Osvědčení pro státní zaměstnance- zakončeno zkouškou

červenec 2016

06/2016 - Osvědčení o získání profesní kvalifikaci -Personalistka

červen 2016

Rekvalifikační kurz – Manažer projetu

srpen 2009

Zájmy

jízda na kole, in-line bruslení, bowling, kultura, četba, hudba, film, meditace, výroba kostýmů a malování obrazů, účast na veřejných společenských akcích pořádaných obcemi a městy

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45