Foto: Lucie V.
ID 1368528

Lucie V. 38 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Záběhlice + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Asistentka

 Možná spolupráce

Práce na ŽL

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední odborná škola, Benešov

Sociálně-správní činnost

září 2002 – červen 2006SŠ s maturitou

Praxe 18 let a 10 měsíců

KA*****ALU

Vlastní značka dětského oblečení a doplňků

2020 – dosud 4 roky a 10 měsíců

* Navrhování střihů rostoucího oblečení a doplňků * Šití oblečení a doplňků * Správa e-shopů a sociálních šití * Vyřizování e-mailů a hovorů s klienty * Aktivní vyhledávání dyzajnových akcí * Administrativní agenda spojená s účastí na těchto akcí (smlouvy,…) * Účast na akcích - osobní kontakt s klienty, pomoc při výběru vhodných produktů

Re*******.o.

Jednatelka

2013 – 2020 7 let a 6 měsíců

* Velkoobchod - sestavování ceníků, poptávka zboží, komunikace s firmami * Vedení týmu zaměstnanců * Dohled nad chodem firmy * Správa e-shopu * Řízení 3 maloobchodních poboček ve 3 krajích * Agenda spojená s chodem společnosti

Mi*********tví

Asistentka odboru veřejných zakázek

2012 – 2013 1 rok a 6 měsíců

* Vyřizování korespondence z e-mailové schránky a datové schránky * Vyřizování telefonů * Správa kalendáře a domlouvání schůzek nadřízené * Příprava smluv pro výběrová řízení * Komunikace s klienty výběrových řízení * Příprava dokumentů při vyhlašování tenderů * Účast na veřejných jednání * Agenda spojená s chodem odboru

RA*****.o.

Obchodní zástupce

2011 – 2012 1 rok a 6 měsíců

* Péče o svěřené portfolio stávajících zákazníků * Aktivní vyhledávání nových * Organizace schůzek v rámci Prahy a Středočeského kraje * Příprava rámcových smluv * Archivace uzavřených smluv

Te*******lic

Konzultant O2 prodejny

2008 – 2011 3 roky a 6 měsíců

Pomoc zákazníkům při výběru z široké nabídky služeb a produktů * Technické nastavování HW * Vyhotovování smluv a následná archivaci

AC*****.o.

Asistentka

2006 – 2008 2 roky a 6 měsíců

komunikace s úřady * vyřizování e-mailové korespondence a telefonátů * příprava smluv na pronájem pozemku * digitalizace dokumentů * aktivní vyhledávání vhodných pozemků pro pronájem a výstavbu

Jazyky

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MacOSPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

Grafické a konstrukční programy

CanvaZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

Čas strávený se svou rodinou Ráda čtu, cestuji, poznává nové lidi a jídlo

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45