B. L. , životopis 884042
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
ISŠ Náhorní
Aranžér (Aranžér a propagace)
září 2001 – květen 2006SŠ s maturitou
Praxe 17 let
Lo*********lác
Visitor Services Coordinator
duben 2023 – dosud 1 rok a 9 měsíců
Vedení, koordinace a dohled nad zaměstnanci muzejního obchodu, vstupenek a kustodů, účast při pohovorech, vedení docházky a rozpisu služeb, administrativa spojená s muzeem a akcemi konané v paláci, občasná výpomoc na obchodě s prodejem a dekorováním, komunikace s event managery.
J.*********ven
Administrativní pracovník
červenec 2021 – březen 2023 1 rok a 9 měsíců
Administrativa na zákaznickém oddělení, přijímání zákaznických objednávek - telefonických, emailových a z e-shopu, komunikace ze zákazníky, oblastními managery, kolegy a se skladem, Zpracování upomínek, fakturace a běžná administrativa ve velkoobchodu.
FN*********vka
Administrativní pracovník
2020 – 2021 1 rok a 6 měsíců
Sekretariát Ortopedické kliniky + přijímací kancelář - udržování chodu kliniky, spolupráce s lékaři, primářem a sestrami, přijímací kanceláři - přijímání pacientů k operacím, účast u úrazů, administrativa
CK*********ria
Prodejce zájezdů
2019 – 2020 1 rok a 6 měsíců
Komunikace s klienty na pobočce, emailová a telefonní komunikace, zpracovávání webových objednávek, odbavení klientů
CK*******yle
Boarding coordinator
2017 – 2019 2 roky a 6 měsíců
Tvoření seznamů cestujících a komunikace s leteckými společnostmi, s delegáty v destinaci, péče o klienty s odbavením, vše okolo odletů a odbaveni na pobočce na Letišti , občasný prodej zájezdu a práce call centra
Au*********nic
Aranžér
2015 – 2017 2 roky a 6 měsíců
Sériové aranžmá a sádrování dekorací pro velkoobchodníky, aranžování vzorkovny pro velkoobchodní klienty, dárkové balení, aranže pro maloobchod, výběr dekorací pro zákazníky, aranžmá z pěnových, umělých a sušených květin, sezonní aranžmá, aranžmá dle zadání zákazníka, občasný prodej
Po*****nen
Prodejce
2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců
aktivní prodej, obsluha a komunikace se zákazníkem, zákaznické objednávky, obsluha pokladny, doplňování a příjem zboží, inventury, péče o vzhled a čistotu prodejny, spolupráce s ostatními prodejnami
Al*******cor
Dekorátérka
2008 – 2014 6 let a 6 měsíců
Dekorace výloh a regálů, dekorování stolů, udržování vzhledu celého prodejny dle standard, objednávání zboží, merchadesing VilleroyBoch, dárkové balení, odborné poradenství a individuální péče o klienta, obsluha pokladny poradenství, vyřizování reklamací
Jazyky
italštinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
komunikativní, pozitivní, s úsměvem
Kurzy
Školení dekoratérů, Varšava
Standardy dekorování pobočky, dárkové balení
2013
Profesionální prodavač AlmiDécor, Wroclaw
Dárkové balení, dekorování pobočky
2008