Daniel V. 39 let , životopis 1391825
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Facility Manager Obchodní ředitel/manažer Regionální obchodní manažer
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Soukromá střední škola podnikatelská s. r. o.
Podnikání
září 2005 – září 2007SŠ s maturitou
Střední odborné učiliště stavební a učiliště Opava
Truhlář (Truhlář pro výrobu nábytku)
září 2001 – červen 2005Vyučení
Praxe 16 let a 2 měsíce
BR*********s.)
Vedoucí zakázek
únor 2018 – dosud 6 let a 11 měsíců
Péče o svěřené objekty (poskytování úklidových, recepčních a bezpečnostních služeb), řízení kolektivu zaměstnanců (cca 100 - 120 zaměstnanců), personální zajištění provozů, nábor zaměstnanců, zpracování podkladů pro mzdy, úzká spolupráce se zákazníky a jednatelem společnosti, dodržování ustanovení vyplývající ze smluv, tvorba podkladů pro fakturaci.
DA*****.o.
Obchodní manažer
listopad 2016 – říjen 2017 1 rok
Péče o stávající zákazníky, vyhledávání potencionálních zákazníků, organizace obchodních jednání, zodpovědnost za správnost cenových nabídek a za jejich vyjednávání u zákazníka, uzavírání smluv o dílo, zajištění plánovaného objemu zakázek s plánovaným ziskem, odpovědnost za plnění stanovených cílů, každodenní plánování v CRM.
MW*******.s.
Provozní vedoucí
prosinec 2015 – listopad 2016 1 rok
Komunikace se zákazníkem, rozvíjení obchodních vztahů, řešení problémů a stížností, optimalizace nákladů, školení pracovníků v BOZP, vedení, motivace a rozvoj podřízených pracovníků, zabezpečení personálního obsazení svěřených zakázek, koordinace dodávky služeb, objednávání spotřebního materiálu a technického vybavení, evidence a hospodaření s majetkem, kontrola kvality provedených prací, zpracování docházky a mzdových podkladů, příprava podkladů pro fakturaci.
SU*****.o.
Obchodní manažer
duben 2014 – listopad 2015 1 rok a 8 měsíců
Zajištění plánovaného objemu zakázek s plánovaným ziskem, dodržení krycího příspěvku a marží, monitorování a analyzování trhu a obchodních příležitostí, uzavírání obchodních smluv a zakázek, jednání se stálými obchodními partnery, potencionálními zákazníky a dalšími subjekty, vedení příslušné dokumentace, zodpovědnost za inkaso zakázek, práce s pohledávkami, spolupráce s ostatními odděleními na firmě, plnění úkolů nadřízeného.
MO*******.s.
Obchodní zástupce
říjen 2012 – prosinec 2013 1 rok a 3 měsíce
Analýza klientely místního trhu, vyhledávání potencionálních zákazníků, komplexní poradenské a servisní služby klientům, aktivní komunikace prostřednictvím telefonátů a schůzek s klienty (akvizice, profilace, servis), odpovědnost za prodej a plnění stanovených cílů.
Fa*******ení
Stavební technik
únor 2008 – červen 2012 4 roky a 5 měsíců
Vedení a delegování zaměstnanců, kontrola a stavební dozor, fakturace, sestavování rozpočtů a ceníků pro investory, jednání s dodavateli a investory, odpovědnost za kvalitu a včasné předání zakázek.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Budování vztahů, obchodní jednání