M. M. , životopis 1317253
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Manažer partnerského prodeje Manažer prodejního teamu Nákupčí Obchodní zástupce Office manager Vedoucí / manažer prodejny Vedoucí / manažer restaurace Vedoucí provozu / provozní Vedoucí úseku prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Moravská vysoká škola Olomouc
Ekonomika a management ve veřejném sektoru. Zkoušky: ekonomie, právo, podniková ekonomika, management a market
září 2012 – září 2015Bakalářské
Gymnázium Uničov
Maturita ze základů ekonomie, základů společenských věd, českého i anglického jazyka.
září 2008 – srpen 2012SŠ s maturitou
Praxe 11 let
PO*******C&C
Vedoucí vývoje / Team Leader
leden 2022 – dosud 2 roky a 11 měsíců
Vedení prodejního týmu a servis zákazníků společnosti Makro. Odpovědnost za složení a výsledky týmu, včetně jejich pravidelného reportingu. Nastavení strategie fungování týmu, zvýšení obratu firmy, OTI a profesní rozvoj přímých podřízených. Tvoření kampaní + vyhodnocení. Účast na konferencích korporátního významu a mnoha školeních manažerských dovedností.
PO*********C&C
Vedoucí vývoje / Team Leader
březen 2020 – prosinec 2022 2 roky a 10 měsíců
Vedení týmu zajišťujícího objednávky zákazníků. Odpovědnost za složení a výsledky týmu, včetně jejich pravidelného reportingu. Nastavení strategie fungování týmu a profesní rozvoj jeho členů. Účast na konferencích korporátního významu a mnoha školeních manažerských dovedností.
MA*****ouc
Obchodní zástupce v centru služeb, po telefonu
září 2016 – únor 2020 3 roky a 6 měsíců
• Administrativa a prodej v CENTRU SLUŽEB pro zákazníky • Na pozici DEPUTY SUPERVISORS OUTBOUND CAMPAIGN MANAGEMENT • Přijímání objednávek, řešení stížností, aktivní i pasivní prodej • Administrativa, reporty, tvoření Dashboardu • Práce na vlastním portfoliu, ZK po celé ČR, různé branche • Řešení interních záležitostí, řešení krizových situací • Podílení se na tvoření akcí a obchodních příležitostí pro zákazníky. • Řízení tonáží dodávek pro zákazníky • Tvoření výstupů z kampaní
Bo*******ouc
Obchodní zástupce
leden 2016 – červenec 2016 7 měsíců
Přímý prodej, poradce ohledně energií- 3 měsíce na pozici Obchodního zástupce, 3 měsíce na pozici Leader (výchova 2 nových obchodních zástupců). Práce s fakturami, tvoření nových smluv, hledání nových klientů, péče o stálé zákazníky, výchova nových zaměstnanců.
Re*********ouc
Barman/ka
říjen 2014 – říjen 2015 1 rok a 1 měsíc
Práce za barem, komunikace se zákazníky, inventura zboží, inkasování plateb.
Ho*****nov
Barman/ka
leden 2015 – září 2015 9 měsíců
Práce za barem, komunikace se zákazníky, inventura zboží, inkasování plateb.
Ps*****erk
Prodavač
září 2012 – září 2013 1 rok a 1 měsíc
Prodej a objednávky zboží, inventura. komunikace se zákazníky, dodavateli, inkasování plateb.
Jazyky
francouzštinazačátečník
ruštinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Expert
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiZkušený
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
Práce s programem BIS (docházka), BTN, Siebel - zpracování objednávek.
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)