Linda B. 23 let , životopis 1387789
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Úžice (okres Mělník) + 5 km ochota dojíždět Mapa Kralupy nad Vltavou + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Holešovice + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Letňany + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Kobylisy + 5 km ochota dojíždět Mapa Odolena Voda + 5 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Kontrolor výroby Marketingová strategie Recepční v administrativě Tlumočník, překladatel Vedoucí / manažer skladu Vedoucí výroby Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Bila Tserkva National Agrarian University
Agrobyznys
září 2023 – dosudBakalářské
Wyzsza Skola Zarzadzania i Psychologii
Psychologie
říjen 2018 – květen 2021Bakalářské
Central European University
Mezinárodní vztahy
září 2017 – květen 2018Bakalářské
Praxe 4 roky a 10 měsíců
METMO
Vedoucí vývoje / Team Leader
leden 2024 – prosinec 2024 1 rok
organizace a vedení určené části směny včetně agenturních/zaměstnanců dodržování bezpečnosti práce kontrola kvality operativní plánování výroby a dodržování plánovaných termínů kontrola stavu zařízení, strojů, manipulační techniky a pracovních prostor a vedení záznamů o jejich provozu příjem/expedice inventury a kontrola stavu skladu
METMO
Inspektorka kvality vyroby
říjen 2023 – prosinec 2023 3 měsíce
Provádění vstupních a výstupních kontrol za účelem zabezpečení kvality vlastní výroby. Kontrola kvality dodávaných komponent z kooperací. Tvorba dokumentace spojená s tématy kvality. Spolupráce s ostatními úseky při řešení kvalitativních problémů a nastavování nápravných opatření. Analyzovatni interní neshody a navrhovat nápravná opatření.
TO*****IBA
Vedoucí skladu/ Warehouse manager
červenec 2022 – říjen 2023 1 rok a 4 měsíce
Byla sem zodpovědna za řízení skladových operací a týmů. • Plánování • Neustálé hledání příležitostí ke zlepšení skladových procesů • Sběr dat a jejich zpracování do zpráv (např. objem zboží po termínu) • Řešení reklamací a nestandardních situací • Administrace procesů příjmu a výdeje zboží • Spolupráce při přípravě inventur a řízení jejich realizace • Inventury
ON*****NIC
Administrativní pracovník
květen 2022 – červenec 2022 3 měsíce
Mela jsem na starosti podpor kancelářských a administrativních činností v organizaci, evidence a archivace, vyřizování korespondence, organizace schůzek a zpracování dat, příprava podkladů pro jednání a komunikaci s klienty a dodavateli, taky byla sem zodpovědna za vítání návštěvníků, poskytování informací.
WO*******MAN
Koordinátor agentury
únor 2020 – březen 2022 2 roky a 2 měsíce
Zodpovidala sem koordinace přidělených zaměstnanců, komunikace s uživatelem, nábor nových zaměstnanců, příprava podkladů práce.
Jazyky
španělštinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinastředně pokročilá
ruštinapokročilá
polštinavýborná
ukrajinštinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
Grafické a konstrukční programy
CanvaZkušený
FigmaZkušený
Fusion 360Zkušený
Programovací jazyky
PythonZačátečník
ERP a účetní software
Microsoft Dynamics NAVZkušený
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingZkušený
Creator StudioZkušený
E-mail marketingZkušený
Úprava fotekZkušený
Další programy a počítačové znalosti
Microsoft Teams Checkbox Microsoft 365 Warehouse manager
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Content Manager
2022
SMM Manager
2022