Gabriela T. 47 let , životopis 1126280
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Hořice (okres Jičín) + 25 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední Odborné Učiliště Smiřice
Podnikání v oboru provoz služeb
září 1995 – červen 1997SŠ s maturitou
Střední Odborné Učiliště Smiřice
Provozní služby (Provoz služeb a domácnosti)
září 1992 – červen 1995Vyučení
Praxe 20 let
Pr*********ové
Fakturantka, účetní
březen 2023 – červen 2024 1 rok a 4 měsíce
Práce s dodacími listy, fakturami, dobropisy, zpracování karetních plateb, zodpovědnost za hotovost, práce s programem Pohoda, komunikace s dodavateli a odběrateli, řešení případných nesrovnalostí, evidence a archivace dokladů v souladu s předpisy, úzká spolupráce s odděleními firmy, veškeré práce spojené s chodem kanceláře a potřebami vedení společnosti.
AB*******vis
Vedoucí úklidu
2018 – 2022 4 roky a 6 měsíců
Personálně, technicky i materiálně zajištění úklidu. Komunikace se zástupci objektu.
Fa***** HK
Vedoucí úklidových pracovníků
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
Personálně, technicky i materiální zajištění úklidu. Vedení a motivace zaměstnanců.
Dr*******eta
Manažerka prodejny
září 2015 – březen 2017 1 rok a 7 měsíců
Veškeré činnosti spojené s chodem prodejny a vedením zaměstnanců
Le*********.s.
Vedoucí prodejny
říjen 2010 – květen 2015 4 roky a 8 měsíců
Zajištění chodu prodejny. Pokročilá práce na PC. Zajišťování inventur a školení. Činnosti spojené s prodejem.
NAREX
Asistentka prodeje
duben 2005 – červenec 2007 2 roky a 4 měsíce
Prodej a inkasování zboží. Odborné rady zákazníkům. Administrativní příjem a výdej zboží.
TE*********ket
Vedoucí úseku služeb zákazníkům
září 2004 – duben 2005 8 měsíců
Pokladní zóna a informace. Řízení chodu oddělení. Inkasování prodeje zboží. Školení a rozvíjení zaměstnanců.
TE*******rum
Vedoucí úseku IT
květen 2000 – listopad 2001 1 rok a 7 měsíců
Zodpovědnost za svěřený úsek. Vedení pracovníků. Zajišťování inventur.
TE*******rum
Asistentka vedoucího úseku IT
květen 1999 – duben 2000 1 rok
Řízení referentů příjmu. Operativní řešení problémů. Běžná údržba systému. Komunikace s uživateli systému
TE*******rum
Referent příjmu a výdeje zboží
září 1997 – duben 1999 1 rok a 8 měsíců
Administrativní příjem a výdej zboží. Tvorba dodacích listů. Vratky a reklamace.
Jazyky
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Běžná práce na počítači
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
PohodaZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Kurz psaní technikou deseti prstů
září 1996