Není foto: Romana K.
ID 1365902

Romana K. 49 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Chodov + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední ekonomická škola se zaměřením na bankovnictví a účetnictví

Bankovnictví, účetnictví, ekonomika a administrativa

září 1992 – květen 1995SŠ s maturitou

Střední odborné učiliště obchodní

Obchod, účetnictví

září 1989 – červen 1992Vyučení

Praxe 26 let a 4 měsíce

AT*****.s.

Vedoucí účetního oddělení a administrace portfolia

květen 2022 – listopad 2024 2 roky a 7 měsíců

Kompletní účtování nemovitostního podílového fondu (v úč.syst. ABRA Gen), včetně samostatného měsíčního výpočtu NAV, komunikace s depozitářem, bankéři a auditorem; reporting pro ČNB za fond i investiční společnost; propočty cash-flow, likvidity a kapitálová přiměřenosti; dohled nad účtováním investiční společnosti - vedení menšího týmu; reporting pro vedení společnosti, komunikace s představenstvem a akcionáři; účtování menších nemovitostních společností v majetku fondu; účetní závěrky, audit, Výroční a pololetní zprávy, DPPO ve spolupráci s daňovým poradcem.

Sa*********.o.

Účetní - správa nemovitostí / finance

březen 2021 – únor 2022 1 rok

Fakturace nájmů a služeb v systému PREMIER, reporting pro majitele budov, evidence plateb a upomínání dlužníků, zadávání přijatých faktur do systému a zajišťování plateb, zpracování podkladů pro roční vyúčtování služeb nájemcům, bankovní výpisy, spolupráce s property managery a asset managery, komunikace s nájemci a jejich účtárnami. Smlouva na 1 rok.

GT*********.s.

Senior finanční účetní

srpen 2019 – únor 2021 1 rok a 7 měsíců

Zpracování účetnictví několika provozů - zaúčtování pokladen, platebních karet, cenin, vydaných a přijatých faktur, skladové hospodářství, dohadné položky, časové rozlišení, atd. v účetním systému A+. Dále celá účetní agenda dceřiné společnosti GTH zařízení školního stravování s.r.o. včetně zaúčtování bankovních operací, mezd, dotací a měsíčního zpracování DPH, KH a statistik pro ČSÚ. Dále evidence majetku za celou společnost - zařazení / vyřazení, odpisy, zaúčtování. Spolupráce na vytvoření interní směrnice k majetku.

Me*********.o.

Finanční účetní

leden 2019 – červenec 2019 7 měsíců

Zpracování a zaúčtování účetních dokladů v systému ABRA - přijaté a vydané faktury, bankovní výpisy, zálohové platby, interní doklady, platební příkazy, pokladna v CZK a cizích měnách, cestovní doklady, měsíční zpracování DPH, zpracování výkazů pro ČSÚ a další dle požadavků vedení společnosti. Administrativní podpora EKO farmy - Portál farmáře – nahlašování změn, komunikace s ČMSCH, SVS a s veterinářem.

LF*********.o.

Manažer pro korporátní klienty

duben 2018 – srpen 2018 5 měsíců

Externí spolupráce se společností ALPINE PRO a.s. - vytváření obchodních nabídek včetně cenové kalkulace na sportovní a outdoorové zboží značky ALPINE PRO pro korporátní klienty, prezentace výrobků, komunikace a schůzky s klienty, vytváření prodejních objednávek, fakturace v systému NAVISION, řešení reklamací, vystavování dobropisů, kontrola došlých plateb za faktury.

EX*******lář

Účetní

červen 2017 – únor 2018 9 měsíců

Kontrola a zaúčtování přijatých faktur od leteckých společností v systému SAP, příprava podkladů k platbám a platby, kontrola saldokonta, vzájemné zápočty, účtování časového rozlišení, příprava podkladů pro zaúčtování dohadných položek, zpracování a řešení reklamací, komunikace s dodavateli (v AJ prostřednictvím emailu), výpomoc s účtováním přijatých režijních faktur za CK.

Qu*********.o.

Finanční účetní

září 2016 – květen 2017 9 měsíců

Zpracování jednotlivých dokladů od klientů v účetním systému 6K - kontrola a zaúčtování dokladů - FAV, FAP, dobropisy, pokladna, banka, mzdy, cestovní náklady. Celková kontrola, uzávěrka a vypracování přiznání k DPH za daný měsíc. Komunikace s klienty a reporty spojené s uzávěrkou či dle požadavků klienta.

Fr*********.o.

Obchodní referentka

listopad 2015 – leden 2016 3 měsíce

Zpracování objednávek v systému SAP (dialyzační materiál, léky...), fakturace, komunikace s klienty, koordinování dodávek, evidence a zakládání obchodních případů, atd. v rámci obchodního oddělení

Fr*********.o.

Administrátorka pro zdravotní pojišťovny

březen 2011 – listopad 2015 4 roky a 9 měsíců

Měsíční vykazování zdravotním pojišťovnám, měsíční statistiky a reporty, denní kontrola dialyzačních protokolů a ambulantních protokolů návštěv pacientů v systému EuCliD5 a ModPoj, měsíční a roční inventury materiálu a léků, dokumentace a archivace, agenda zahraničních a rekreačních pacientů včetně fakturace, obecná administrativa.

Če*******a.s

Bankovní specialista

květen 1997 – prosinec 2007 10 let a 8 měsíců

Vypracování výkazů pro ČNB včetně podkladových materiálů, statistický reporting dle zadaných požadavků, audity CP a speciální pohledy na portfolio.

Ži*****.s.

Bankovní pracovník v back office

červen 1995 – duben 1997 1 rok a 11 měsíců

Podpora obchodování na finančních trzích - back office - CP, T-Bills, obligace.

*****.s.

Obchodní referentka - práce při studiu

říjen 1994 – květen 1995 8 měsíců

Referenční činnost a zajištění chodu kanceláře ředitele odboru.

Kn*******.o.

Obchodní referentka

červenec 1994 – srpen 1994 2 měsíce

Práce při studiu - administrativa.

Ev*******.o.

Referentka realitní kanceláře

březen 1994 – červen 1994 4 měsíce

Práce při studiu - administrativa.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

ERP a účetní software

ABRAPokročilý

HeliosPokročilý

PohodaPokročilý

PremierPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Účetnictví, daně a daňová evidence s praxí na PC - účetní systém Pohoda Rekvalifikační kurz akreditován MŠMT ukončený závěrečnou zkouškou.

Účetnictví od A do Z

2016

FME Compliance školení

2015

FMC - Integrovaný systém managementu

2014

Pravidla vykazování péče zdravotním pojišťovnám

2011

Individuální studijní plán AJ

2009

AKS, MS Office, BankStat

1999

Účtování cenných papírů, Investiční bankovnictví, Finanční deriváty

1998

Zájmy

Rodina, procházky v přírodě se psy, knihy, filmy, divadlo, výstavy, háčkování, kreativní ruční práce, cestování, zdravý životní styl, dobré jídlo, móda, jóga, plavání, cyklistika.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45