Romana K. 49 let , životopis 1365902
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Chodov + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Bankovní specialista Finanční ředitel/manažer Finanční účetní
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední ekonomická škola se zaměřením na bankovnictví a účetnictví
Bankovnictví, účetnictví, ekonomika a administrativa
září 1992 – květen 1995SŠ s maturitou
Střední odborné učiliště obchodní
Obchod, účetnictví
září 1989 – červen 1992Vyučení
Praxe 26 let a 4 měsíce
AT*****.s.
Vedoucí účetního oddělení a administrace portfolia
květen 2022 – listopad 2024 2 roky a 7 měsíců
Kompletní účtování nemovitostního podílového fondu (v úč.syst. ABRA Gen), včetně samostatného měsíčního výpočtu NAV, komunikace s depozitářem, bankéři a auditorem; reporting pro ČNB za fond i investiční společnost; propočty cash-flow, likvidity a kapitálová přiměřenosti; dohled nad účtováním investiční společnosti - vedení menšího týmu; reporting pro vedení společnosti, komunikace s představenstvem a akcionáři; účtování menších nemovitostních společností v majetku fondu; účetní závěrky, audit, Výroční a pololetní zprávy, DPPO ve spolupráci s daňovým poradcem.
Sa*********.o.
Účetní - správa nemovitostí / finance
březen 2021 – únor 2022 1 rok
Fakturace nájmů a služeb v systému PREMIER, reporting pro majitele budov, evidence plateb a upomínání dlužníků, zadávání přijatých faktur do systému a zajišťování plateb, zpracování podkladů pro roční vyúčtování služeb nájemcům, bankovní výpisy, spolupráce s property managery a asset managery, komunikace s nájemci a jejich účtárnami. Smlouva na 1 rok.
GT*********.s.
Senior finanční účetní
srpen 2019 – únor 2021 1 rok a 7 měsíců
Zpracování účetnictví několika provozů - zaúčtování pokladen, platebních karet, cenin, vydaných a přijatých faktur, skladové hospodářství, dohadné položky, časové rozlišení, atd. v účetním systému A+. Dále celá účetní agenda dceřiné společnosti GTH zařízení školního stravování s.r.o. včetně zaúčtování bankovních operací, mezd, dotací a měsíčního zpracování DPH, KH a statistik pro ČSÚ. Dále evidence majetku za celou společnost - zařazení / vyřazení, odpisy, zaúčtování. Spolupráce na vytvoření interní směrnice k majetku.
Me*********.o.
Finanční účetní
leden 2019 – červenec 2019 7 měsíců
Zpracování a zaúčtování účetních dokladů v systému ABRA - přijaté a vydané faktury, bankovní výpisy, zálohové platby, interní doklady, platební příkazy, pokladna v CZK a cizích měnách, cestovní doklady, měsíční zpracování DPH, zpracování výkazů pro ČSÚ a další dle požadavků vedení společnosti. Administrativní podpora EKO farmy - Portál farmáře – nahlašování změn, komunikace s ČMSCH, SVS a s veterinářem.
LF*********.o.
Manažer pro korporátní klienty
duben 2018 – srpen 2018 5 měsíců
Externí spolupráce se společností ALPINE PRO a.s. - vytváření obchodních nabídek včetně cenové kalkulace na sportovní a outdoorové zboží značky ALPINE PRO pro korporátní klienty, prezentace výrobků, komunikace a schůzky s klienty, vytváření prodejních objednávek, fakturace v systému NAVISION, řešení reklamací, vystavování dobropisů, kontrola došlých plateb za faktury.
EX*******lář
Účetní
červen 2017 – únor 2018 9 měsíců
Kontrola a zaúčtování přijatých faktur od leteckých společností v systému SAP, příprava podkladů k platbám a platby, kontrola saldokonta, vzájemné zápočty, účtování časového rozlišení, příprava podkladů pro zaúčtování dohadných položek, zpracování a řešení reklamací, komunikace s dodavateli (v AJ prostřednictvím emailu), výpomoc s účtováním přijatých režijních faktur za CK.
Qu*********.o.
Finanční účetní
září 2016 – květen 2017 9 měsíců
Zpracování jednotlivých dokladů od klientů v účetním systému 6K - kontrola a zaúčtování dokladů - FAV, FAP, dobropisy, pokladna, banka, mzdy, cestovní náklady. Celková kontrola, uzávěrka a vypracování přiznání k DPH za daný měsíc. Komunikace s klienty a reporty spojené s uzávěrkou či dle požadavků klienta.
Fr*********.o.
Obchodní referentka
listopad 2015 – leden 2016 3 měsíce
Zpracování objednávek v systému SAP (dialyzační materiál, léky...), fakturace, komunikace s klienty, koordinování dodávek, evidence a zakládání obchodních případů, atd. v rámci obchodního oddělení
Fr*********.o.
Administrátorka pro zdravotní pojišťovny
březen 2011 – listopad 2015 4 roky a 9 měsíců
Měsíční vykazování zdravotním pojišťovnám, měsíční statistiky a reporty, denní kontrola dialyzačních protokolů a ambulantních protokolů návštěv pacientů v systému EuCliD5 a ModPoj, měsíční a roční inventury materiálu a léků, dokumentace a archivace, agenda zahraničních a rekreačních pacientů včetně fakturace, obecná administrativa.
Če*******a.s
Bankovní specialista
květen 1997 – prosinec 2007 10 let a 8 měsíců
Vypracování výkazů pro ČNB včetně podkladových materiálů, statistický reporting dle zadaných požadavků, audity CP a speciální pohledy na portfolio.
Ži*****.s.
Bankovní pracovník v back office
červen 1995 – duben 1997 1 rok a 11 měsíců
Podpora obchodování na finančních trzích - back office - CP, T-Bills, obligace.
Dá*****.s.
Obchodní referentka - práce při studiu
říjen 1994 – květen 1995 8 měsíců
Referenční činnost a zajištění chodu kanceláře ředitele odboru.
Kn*******.o.
Obchodní referentka
červenec 1994 – srpen 1994 2 měsíce
Práce při studiu - administrativa.
Ev*******.o.
Referentka realitní kanceláře
březen 1994 – červen 1994 4 měsíce
Práce při studiu - administrativa.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
ERP a účetní software
ABRAPokročilý
HeliosPokročilý
PohodaPokročilý
PremierPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Účetnictví, daně a daňová evidence s praxí na PC - účetní systém Pohoda Rekvalifikační kurz akreditován MŠMT ukončený závěrečnou zkouškou.
Účetnictví od A do Z
2016
FME Compliance školení
2015
FMC - Integrovaný systém managementu
2014
Pravidla vykazování péče zdravotním pojišťovnám
2011
Individuální studijní plán AJ
2009
AKS, MS Office, BankStat
1999
Účtování cenných papírů, Investiční bankovnictví, Finanční deriváty
1998