K. V. , životopis 825083
Vzdělání Vysokoškolské
Ekonomická fakulta JU České Budějovice
Marketing Management
září 2011 – červen 2013Vysokoškolské
Ekonomická fakulta JU České Budějovice
Ekonomika a management
září 2008 – červen 2011Bakalářské
Obchodní akademie
Obchodní akademie
září 2004 – červen 2008SŠ s maturitou
Praxe 11 let a 10 měsíců
Ús******* i.
Vedoucí technicko-hospodářské správy
srpen 2023 – duben 2025 1 rok a 9 měsíců
Vedení týmu 8 pracovníků, činnosti zahrnovaly agendy ekonomické, projektové a HR. Tvorba rozpočtů, kontrola čerpání, sestavování výkazů k vyúčtování dotací a reportování na externí instituce. Nastavování procesů, úprava a aktualizace směrnic a vnitřních předpisů.
Ús******* i.
Asistentka oddělení
březen 2022 – červenec 2023 1 rok a 5 měsíců
Poskytování podpory celému vědeckému týmu, administrativní činnosti, koordinace schůzek a příprava podkladů. Vedení agendy Tajemnice Rady ÚI.
Em*****rs)
Collection specialist
září 2020 – únor 2022 1 rok a 6 měsíců
Vyřizování faktur, komunikace s klienty převážně v angličtině, práce v systémech Salesforce, Navision a další.
Th*****dýn
Directorate Coordinator
říjen 2018 – srpen 2020 1 rok a 11 měsíců
Administrativní podpora přímo ředitele a také celého týmu. Koordinování a organizace schůzek a různých akcí, komunikace s externími klienty, vedení diáře v MS Outlook, zadávání a aktualizování dat v systémech, příprava a zařizování logistiky na mezinárodní pracovní cesty.
Gr*********dýn
Events Administrator
březen 2018 – říjen 2018 8 měsíců
Poskytování administrativní podpory ředitele celého oddělení. Podílení se na plánování, organizování a koordinaci nejrůznějších velkých akcí. Komunikace s klienty, příprava kontraktů a dokumentů pro distribuci. Zpracování a zadávání do systému žádostí o dovolené pro celé oddělení.
Gr*********dýn
Private Hospitality Coordinator
listopad 2016 – březen 2018 1 rok a 5 měsíců
Koordinování zákaznických objednávek a speciálních požadavků. Komunikace s klienty, příprava plánovacích dokumentů a jejich distribuce mezi odděleními. Administrace žádostí o dovolené pro celé oddělení.
Di*********dýn
Assistant Manager
říjen 2014 – listopad 2016 2 roky a 2 měsíce
Vedení menšího týmu zaměstnanců, plánování směn. Zákaznický servis, počítání pokladny, příprava objednávek.
Di*********dýn
Sales Assistant
červenec 2013 – září 2014 1 rok a 3 měsíce
Poskytování excelentního zákaznického servisu.
Jazyky
němčinazačátečník
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
MS Outlook
Psaní všemi desetiExpert
Další programy a počítačové znalosti
iFIS, Verso, Mailchimp, Webex, MS Teams
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Mental Health First Aider
2019