Není foto: D. V.
ID 804295

D. V.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Chlumec nad Cidlinou + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

ČZU v Praze, provozně ekonomická fakulta

Ekonomika a management

2012 – 2017Vysokoškolské

Obchodní akademie

Ekonomika a podnikání

1991 – 1995SŠ s maturitou

Praxe 28 let a 2 měsíce

xy

Vedoucí střediska

duben 2023 – srpen 2024 1 rok a 5 měsíců

Vedoucí pobočky společnosti zabývající se údržbou silnic a dálnic v Pardubickém, Královéhradeckém a Středočeském kraji. Organizace a řízení cca 50-ti zaměstnanců a jejich práce v oblasti údržby silnic ve všech oblastech. Plánování kapacit, kontrola a hodnocení odvedené práce, dodržování a naplňování stanovených ekonomických plánů, plánování investic, školení a dodržování bezpečnosti práce, vedení, motivace, hodnocení a kontrola výkonů. Dodržování legislativy v rámci údržby silnic. Veškerá další činnost související s vedením pobočky, včetně osobní iniciativy při zavádění, zlepšování fungování procesů a jejich dodržování. Výběr zaměstnanců všech kategorií od stavbyvedoucích po silniční dělníky.

Mi*********.o.

Vedoucí střediska

listopad 2021 – duben 2023 1 rok a 6 měsíců

Vedoucí střediska stavební firmy v oblasti telekomunikací v Hradci Králové, dodávající své služby společnosti CETIN. Vedení cca 30 lidí – stavbyvedoucí, montéři a administrativa. Organizace a řízení zaměstnanců a jejich práce v oblasti provozní a investiční činnosti. Zvyšování produktivity práce, snižování nákladů, rozvoj zaměstnanců a jejich nábor. Projektový manager, řízení investičních akcí Královéhradeckého kraje pro CETIN a.s. Výběr zaměstnanců, zvyšování jejich kvalifikace v oblasti moderních telekomunikací, zajišťování školení, včetně dotačních na vzdělávání zaměstnanců, typu nabízených Úřadem práce.

UR*******.o.

Obchodní zástupce

prosinec 2019 – 2020 1 rok a 1 měsíc

Obchodní oddělení ve výrobní společnosti, vyrábějící lesní tecniku. Práce spočívá v komunikaci se zákazníky, příprava nabídek, příprava smluv pro obce žádající dotace na lesní techniku a další aktivity spojené s prodejem. Prodej se uskutečňuje ze 2/3 do zahraničí a 1/3 tuzemsko. Obsluha webových stránek, kompletní vyřizování objednávek zákazníků i objednávek z e-shopu. Propagace výrobků na výstavách, prostřednictvím sociálních sítí (Facebook, Instagram, YouTube). Nákup materiálu, poptávky materiálu. Řízení provozní činnosti, tedy výroby strojů, provoz lakovny a úsek obrábění.

Ko*****.s.

Místopředseda představenstva společnosti

říjen 2018 – listopad 2019 1 rok a 2 měsíce

Místopředseda představenstva společnosti zodpovědný za obchod společnosti (oddělení nákupu, prodeje, marketingu, propagace, logistika, částečně i výroba), činnosti shodné jako na pozici obchodního náměstka a navíc řešení a rozhodování o strategických činnostech společnosti, ekonomických, obchodních i výrobních.

Ko*****.s.

Obchodní náměstek ředitele

2004 – září 2018 14 let a 9 měsíců

Obchodní náměstek ředitele společnosti. Řízení a vedení úseku prodeje a nákupu, dopravy, podnikové prodejny, marketing, (celkem 12-15 lidí) Určování krátkodobé i dlouhodobé strategie společnosti. Plánování výroby, prodeje. spolurozhodování o investiční činnosti. Sestavování ročního ekonomického plánu společnosti. Člen vrcholového vedení společnosti. Další činnosti a úspěchy: - Průzkum trhu - Orientace na automobilový průmysl. - Sledování spokojenosti zákazníků. - Obchodní jednání v tuzemsku i zahraničí. - Cenotvorba ve společnosti, cenová strategie, kalkulace. - Zpracování nabídek a obchodních podmínek pro klíčové zákazníky. - Udržování a dodržování systému kvality EN ISO 9001:2016 - Příprava na systém kvality IATF 16949:2016 - Marketingový plán, plánován a zajišťování výstav a veletrhů, v tuzemsku i zahraničí a osobní účast na nich - Zpravování webových stránek a e-shopu. - Vedoucí projektu zavádění ERP systému Helios a její úspěšná implementace ve společnosti, v plné odpovědnosti. - Rozšiřování aktivit v zahraničí, průměrný zvyšující se podíl exportu ve společnosti meziročně - Meziroční růst exportu o téměř 30 % - Poslední meziroční růst obratu o 15 % - Meziroční růst tržeb - Úspěšné zpracování projektu OPPI – Rozvoj na nákup nových technologií ve společnosti.

Ko*****.s.

Vedoucí prodejny

březen 2001 – 2004 3 roky a 10 měsíců

Vedoucí podnikové prodejny železářství po dobu 2 let, následně v obchodním oddělení společnosti zabývající se výrobou a prodejem zpětných zrcátek pro autobusy a nákladní vozy, dále trezorů, kamen a sporáků na tuhá paliva, ručních pump a televizních a rozhlasových antén. Administrativní činnost, vyřizování objednávek, veletrhy, výstavy, obchodní cesty, obchodní styk se zákazníky, vyřizování poptávek a zpracování nabídek.

Je*****boř

Obchodní zástupce

leden 1998 – únor 2001 3 roky a 2 měsíce

Obchodní cestující, následně vedoucí chlazeného skladu. Zvýšení obratu chlazeného zboží za jeden rok o 150 %.

Ta*****.o.

Účetní

září 1995 – prosinec 1997 2 roky a 4 měsíce

Účetní, mzdový účetní. Zpracování mezd pro 30 zaměstnanců. Vedení účetnictví pro společnosti s oděvního průmyslu.

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Illustrator / Corel Draw

Adobe Photoshop

Kurzy

Interní auditor

2019

MS Excel

2018

Zájmy

Sport

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45