D. B. , životopis 1059929
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Malešice + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Facility Manager Provozní ředitel / manažer Technický dozor investora Technik ve stavebnictví Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední průmyslová škola a Gymnázium Na Třebešíně
Strojírenství
září 2005 – září 2009SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 3 měsíce
AW*****.o.
Vedoucí stavebního oddělení
květen 2024 – dosud 7 měsíců
Administrativa: Kontrola přijatých faktur, příprava podkladů pro vydané faktury, přírava cenových nabídek, komunikace s projektanty, kontrola uzávěrky oddělení, řešení BOZP, kontrola revizí nad svěřeným majetkem, komunikace se subdodavateli, příprava výstupů z kontrolních dní, objednávání a zajišťování materiálů, strojů. Operativa: Koordinace techniků a staveb, předávání zhotovených staveb vč. podkladů ke kolaudaci.
AW*****.o.
Facility Manager
srpen 2023 – duben 2024 9 měsíců
Administrativa: Kontrola a schvalování přijatých faktur, příprava podkladů pro vydané faktury, komunikaci s klienty, příprava cenových nabídek, zhotovení passportů nemovitostí. Operativa: Koordinace techniků a koordinace subdodavatelů při běžných opravách, opravách po revizi a havarijních stavech.
DE*********.s.
Stavební technik
květen 2018 – červenec 2023 5 let a 3 měsíce
Administrativa: vystavování objednávek a příprava SoD, schvalování přijatých faktur, příprava orientačních rozpočtů, příprava výstupů pro nadřízené (prezentace, plnění rozpočtu, zápisy kontrolních dnů atd.), komunikace s pobočkovými sítěmi, dodavateli, pronajímateli, projektanty, příslušné orgány (konečné schválení). Správa a údržba: Odpovědnost za technický provoz nemovitostí ve svěřeném regionu. Zajištění běžných oprav, havarijních stavů, oprav po pojistných událostech, opravy technologií (EPS, VZT, MaR atd.), opravy po revizích. Řešení, návrh a zajištění technických řešení dle požadavků společnosti. Investice: Koordinace dodavatelů při svěřených rekonstrukcích a úpravách dle požadavků firmy. Ostatní: Podpora kolegů z ostatních oddělení při vyřizování jejich agendy v rámci svěřeného regionu.
AT*********.o.
Provozní manažer
duben 2016 – květen 2018 2 roky a 2 měsíce
Koordinace techniků a staveb, objednávání materiálu a subdodávek, kontrola uzávěrek oddělení, schvalování přijatých faktur, odpovědnost za platnost BOZP a řešení revizních oprav.
AT*********.o.
Administrativní podpora
únor 2014 – duben 2016 2 roky a 3 měsíce
Kompletace podkladů pro vydané faktury, příprava objednávek, schvalování přijatých faktur, dohled nad doklady BOZP (platnost školení, revize atd.)
OKAY
Prodavač
září 2009 – únor 2014 4 roky a 6 měsíců
Prodej elektrospotřebičů (komunikace se zákazníky), inventury, příjem zboží.
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
CAD, Kros4, Alstanet
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
ÚRS - Sledování průběhu výstavby
Sledování přůběhu stavby, příprava podkladů na průběžnou fakturaci.
Zobrazit certifikát o absolvování
prosinec 2023