Není foto: D. B.
ID 1059929

D. B.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Malešice + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední průmyslová škola a Gymnázium Na Třebešíně

Strojírenství

září 2005 – září 2009SŠ s maturitou

Praxe 15 let a 3 měsíce

AW*****.o.

Vedoucí stavebního oddělení

květen 2024 – dosud 7 měsíců

Administrativa: Kontrola přijatých faktur, příprava podkladů pro vydané faktury, přírava cenových nabídek, komunikace s projektanty, kontrola uzávěrky oddělení, řešení BOZP, kontrola revizí nad svěřeným majetkem, komunikace se subdodavateli, příprava výstupů z kontrolních dní, objednávání a zajišťování materiálů, strojů. Operativa: Koordinace techniků a staveb, předávání zhotovených staveb vč. podkladů ke kolaudaci.

AW*****.o.

Facility Manager

srpen 2023 – duben 2024 9 měsíců

Administrativa: Kontrola a schvalování přijatých faktur, příprava podkladů pro vydané faktury, komunikaci s klienty, příprava cenových nabídek, zhotovení passportů nemovitostí. Operativa: Koordinace techniků a koordinace subdodavatelů při běžných opravách, opravách po revizi a havarijních stavech.

DE*********.s.

Stavební technik

květen 2018 – červenec 2023 5 let a 3 měsíce

Administrativa: vystavování objednávek a příprava SoD, schvalování přijatých faktur, příprava orientačních rozpočtů, příprava výstupů pro nadřízené (prezentace, plnění rozpočtu, zápisy kontrolních dnů atd.), komunikace s pobočkovými sítěmi, dodavateli, pronajímateli, projektanty, příslušné orgány (konečné schválení). Správa a údržba: Odpovědnost za technický provoz nemovitostí ve svěřeném regionu. Zajištění běžných oprav, havarijních stavů, oprav po pojistných událostech, opravy technologií (EPS, VZT, MaR atd.), opravy po revizích. Řešení, návrh a zajištění technických řešení dle požadavků společnosti. Investice: Koordinace dodavatelů při svěřených rekonstrukcích a úpravách dle požadavků firmy. Ostatní: Podpora kolegů z ostatních oddělení při vyřizování jejich agendy v rámci svěřeného regionu.

AT*********.o.

Provozní manažer

duben 2016 – květen 2018 2 roky a 2 měsíce

Koordinace techniků a staveb, objednávání materiálu a subdodávek, kontrola uzávěrek oddělení, schvalování přijatých faktur, odpovědnost za platnost BOZP a řešení revizních oprav.

AT*********.o.

Administrativní podpora

únor 2014 – duben 2016 2 roky a 3 měsíce

Kompletace podkladů pro vydané faktury, příprava objednávek, schvalování přijatých faktur, dohled nad doklady BOZP (platnost školení, revize atd.)

OKAY

Prodavač

září 2009 – únor 2014 4 roky a 6 měsíců

Prodej elektrospotřebičů (komunikace se zákazníky), inventury, příjem zboží.

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

CAD, Kros4, Alstanet

Dovednosti

Mé silné stránky

Ochota učit se

Pracovitost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

ÚRS - Sledování průběhu výstavby

Sledování přůběhu stavby, příprava podkladů na průběžnou fakturaci.

Zobrazit certifikát o absolvování

prosinec 2023

Zájmy

Rodina, přátelé, hudba, vaření, cyklistika, zahrádka.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45