B. B. , životopis 913470
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Marketingová komunikace Pokladní Pracovník podpory zákazníků Pracovník reklamačního oddělení Prodavač Product Specialist Recepční v cestovním ruchu Vedoucí / manažer prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
VŠEM
Lidské zdroje
duben 2023 – květen 2026Bakalářské
Gymnázium Frýdlant, příspěvková organizace
Gymnázium, všeobecné
září 2006 – červen 2014SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 8 měsíců
Sp*********.o.
Vedoucí směny
červenec 2023 – dosud 1 rok a 5 měsíců
Vedení týmu, hledání motivace k plnění KPI ukazatelů Každodenní komunikace s týmem a zákazníky Řešení reklamací a nečekaných událostí Příjem zboží od dodavatele Aktivní zákaznický servis na prodejní ploše
Ro*******ená
Rodičovská dovolená
listopad 2018 – červen 2023 4 roky a 8 měsíců
Čerpání rodičovské dovolené
Ur*********.o.
Pokladní/pracovník půjčovny
září 2018 – listopad 2018 3 měsíce
Práce na pokladně Vedení administrativy Vytváření smluv pro půjčovnu lyží Příjem/výdej zboží Kontrola ekonomického výsledku Komunikace s dodavateli
iQ*******.s.
Lektor senior
říjen 2016 – srpen 2018 1 rok a 11 měsíců
Komunikace s návštěvníky (vysvětlování nejrůznějších fyzikálních jevů, prezentace exponátů) Vítání větších skupin a práce s nimi (výpomoc v laboratořích, vedení zábavných chemických show, badatelské aktivity) Prezentace společnosti na zajímavých vědeckých, sportovních a kulturních akcích Výjezdové akce za účelem vzdělávání Spolupráce na teambuildingových akcích
De*****ec)
Sportovní poradce/zákaznický sevis
říjen 2015 – září 2016 1 rok
Práce na hlavních informací (vyřizování objednávek, reklamací, vedení emailových a telefonních komunikací se zákazníky, administrativa) Práce na oddělení (vystavovaní zboží, přestavba oddělení a celého obchodu) Komunikace se zákazníky přímo na prodejně (aktivní přístup) Reprezentace obchodu na celorepublikových akcích a školeních společnosti Práce na pokladně
De*****st)
Sportovní poradce/zákaznický servis
říjen 2014 – červen 2015 9 měsíců
Práce na hlavních informací (vyřizování objednávek, reklamací, vedení emailových a telefonních komunikací se zákazníky, administrativa) Práce na oddělení (vystavovaní zboží, přestavba oddělení a celého obchodu) Komunikace se zákazníky přímo na prodejně (aktivní přístup) Reprezentace obchodu na celorepublikových akcích a školeních společnosti Práce na pokladně
Le*****ice
Oddílový vedoucí
2010 – 2015 5 let a 6 měsíců
Práce s dětmi Příprava/organizace programu a volnočasových aktivit Zodpovědnost za svěřené děti Dohled na bezpečnost a hladký průběh tábora
Jazyky
němčinastředně pokročilá
angličtinapokročilá
slovenštinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Databázové systémy
MS Access
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Helpdesk, péče o zákazníky
Kurz o prozákaznickém přístupu a možnostech komunikace.
2023
Vedení pracovních skupin a způsoby motivace
Ukázka odlišných přístupů v řízení pracovních skupin. Využití reálných situacích.
2023
Nonverbální komunikace
Zlepšení dosavadních komunikačních schopností. Využití psychologie při komunikaci s lidmi.
2018
Komunikace v obtížných situacích
Naučit se zvládat náročné situace a vše řešit asertivním jednáním. Udržet chladnou hlavu i v největším náporu na psychiku.
2017