Foto: Oleksandra H.
ID 1394335

Oleksandra H. 21 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Ostrava + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Obchodní zástupce Pokladní Prodavač

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Bakalářské

Fakulta Vysoká škola podnikání a práva - PANEVROPSKÁ UNIVERZITA

Ůčednictvi

září 2022 – dosudBakalářské

Mukačevska státní univerzita

ůčitel prirodovedeckych ved

září 2021 – květen 2024Bakalářské

Velkorakoveckyy licej

Žadny

září 2010 – květen 2021SŠ s maturitou

Praxe 4 roky

C&A

Vedouci směny

leden 2024 – prosinec 2024 1 rok

. Zákaznický servis: Poskytování vysoké úrovně zákaznického servisu, pomoc zákazníkům při výběru oblečení a odpovídání na jejich dotazy. 2. Prezentace zboží: Udržování atraktivního vzhledu prodejny, uspořádání zboží na regálech a vylepšování výloh, aby přitahovaly zákazníky. 3. Zpracování transakcí: Obsluha pokladny, zpracování plateb a vracení zboží, pokud je to potřeba. 4. Znalost produktů: Ovládání informací o nabízeném sortimentu, včetně materiálů, velikostí a stylů, aby bylo možné efektivně poradit zákazníkům. 5. Sledování zásob: Pomoc při sledování stavu zásob, doplňování regálů a informování vedení o potřebě objednávek nového zboží. 6. Údržba prodejny: Zajištění čistoty a pořádku v obchodě, včetně úklidu zkušebních kabinek a společných prostor. 7. Realizace akcí a slev: Informování zákazníků o probíhajících akcích, slevách a novinkách v sortimentu. 8. Komunikace s týmem: Spolupráce s ostatními členy týmu a vedením ohledně prodejních cílů a strategií. 9. Zákaznické vztahy: Budování a udržování pozitivních vztahů se zákazníky, aby se zajistila jejich spokojenost a loajalita. 10. Účast na školeních: Účast na školeních a seminářích zaměřených na prodejní techniky a trendy v módě.

Tr*****r.o

Porodní asistentka

březen 2023 – prosinec 2023 10 měsíců

. Podpora poradců: Asistent poskytuje administrativní a odbornou podporu poradcům, kteří se zabývají investicemi, obchodováním nebo jinými finančními službami. 2. Komunikace s klienty: Zajištění komunikace s klienty, odpovídání na jejich dotazy a poskytování informací o produktech a službách firmy. 3. Příprava dokumentace: Příprava a správa dokumentů, jako jsou smlouvy, investiční plány a zprávy o výkonnosti. 4. Analýza trhu: Provádění základní analýzy trhu a shromažďování relevantních dat a informací pro podporu rozhodovacích procesů poradců. 5. Organizace schůzek: Plánování a organizace schůzek s klienty, včetně přípravy podkladů a prezentací. 6. Sledování obchodních transakcí: Pomoc při sledování a zaznamenávání obchodních transakcí a výkonu portfolií. 7. Údržba databází: Správa databází klientů a investičních produktů, zajištění aktuálnosti informací. 8. Podpora marketingových aktivit: Podpora marketingových kampaní a aktivit zaměřených na získávání nových klientů. 9. Zpracování zpráv a analýz: Příprava pravidelných zpráv o výkonnosti trhu a analýz pro interní i externí účely. 10. Dodržování předpisů: Zajištění souladu s regulačními požadavky a interními politikami společnosti.

LP*****r.o

Asistent prodeje

leden 2021 – únor 2023 2 roky a 2 měsíce

. Zákaznický servis: Poskytování vysoké úrovně zákaznického servisu, pomoc zákazníkům při výběru oblečení a odpovídání na jejich dotazy. 2. Prezentace zboží: Udržování atraktivního vzhledu prodejny, uspořádání zboží na regálech a vylepšování výloh, aby přitahovaly zákazníky. 3. Zpracování transakcí: Obsluha pokladny, zpracování plateb a vracení zboží, pokud je to potřeba. 4. Znalost produktů: Ovládání informací o nabízeném sortimentu, včetně materiálů, velikostí a stylů, aby bylo možné efektivně poradit zákazníkům. 5. Sledování zásob: Pomoc při sledování stavu zásob, doplňování regálů a informování vedení o potřebě objednávek nového zboží. 6. Údržba prodejny: Zajištění čistoty a pořádku v obchodě, včetně úklidu zkušebních kabinek a společných prostor. 7. Realizace akcí a slev: Informování zákazníků o probíhajících akcích, slevách a novinkách v sortimentu. 8. Komunikace s týmem: Spolupráce s ostatními členy týmu a vedením ohledně prodejních cílů a strategií. 9. Zákaznické vztahy: Budování a udržování pozitivních vztahů se zákazníky, aby se zajistila jejich spokojenost a loajalita. 10. Účast na školeních: Účast na školeních a seminářích zaměřených na prodejní techniky a trendy v módě.

Jazyky

francouzštinazačátečník

angličtinapokročilý začátečník

polštinapokročilý začátečník

slovenštinapokročilá

češtinavýborná

ruštinavýborná

ukrajinštinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MacOSExpert

MS Windows XP / Vista / 7Expert

Chytrý telefon Apple iOSExpert

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45