Adriana F. 28 let , životopis 1267409
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Uherské Hradiště + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka F & B manager Hosteska Merchandiser Obchodní referent Obchodní zástupce Recepční v administrativě Vedoucí / manažer restaurace Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoké učení technické Brno, fakulta architektuty
Architektura a urbanismus - nedokončené
září 2016 – červen 2017Vysokoškolské
Střední uměleckoprůmyslová škola Uherské Hradiště
Design oděvu
září 2012 – červen 2016SŠ s maturitou
Praxe 6 let a 8 měsíců
Disco club a restaurace No.6 Uherské Hradiště
Vedoucí směny
listopad 2021 – dosud 2 roky a 8 měsíců
Moje pracovní náplň je především obsluha zákazníků, přičemž dohlížím na chod celého podniku a ostatních kolegů. Mým častým úkolem je vyjednávání a řešení příjemných i nepříjemných situací a usměrnění kofliktů. Vyřizuji také technické záležitosti jako zajištění dostaku zboží ve skladu, uzávěrky, inventury a odvod tržby. S kolegy se podílíme na plánování, vymýšlení programu i menu. Zúčastnili jsme se za tu dobu plno školení od obchodníků na kávu, alko i nealko segment. Jako odměnu za výhru v celostátní soutěži jsme absolvovali barmanské školení od Vítězslava Ciroka.
Wellness Infinit Maximus Brno
Hlavní recepční
červenec 2018 – květen 2020 1 rok a 11 měsíců
Do wellness jsem nastoupila v roce 2018 na pozici recepční hlavní recepce, později jsem se začala zaučovat na pozici Hlavní recepční. Tato pozice byla hodně o komunikaci se zákazníky, prozákaznickém přístupu a jednání s úsměvem na tváři. Při práci ve wellness jsem pravidelně navševovala školení zaměřená na komunikaci se zákazníky a docházela jsem na aktivity vedené v českém i anglickém jazyce, na kterých jsme se učili řešení a vyjednávání různých situací s cílem všestranné spokojenosti. S kolegy jsme se zúčastnili školení zaměřených na osobní rozvoj, kterých se aktivně zúčastňuji doposud i ve volném čase.
Baby Direkt
Asistentka oddělení marketingu
listopad 2017 – červenec 2018 9 měsíců
Jako asistentka jsem měla na starosti správu sociálních sítí, domlouvání spolupráce, schůzky s klienty, administrativní záležitosti, příprava smluv a kontrola plánů, jednání o výhodnosti nabídek.
Pietro Filipi a s. Oliver
Visual Merchandiser
červen 2016 – listopad 2017 1 rok a 6 měsíců
Na pozici merchandisera bylo mým úkolem vystavovat zboží a zvyšovat tak prodej a obrat, zároveň pečovat o vizuální stránku prodejny. Tato pozice vyžadovala i občasné cestování, kdy jsme s kolegy vytvářeli nový koncept prodejen, případně se snažili zvýšit obrat u méně prosperujících prodejen
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Barmanský kurz Vítězslava Ciroka
červen 2023
Hostessing
Pravidelně se zúčastňuji lékařských konferencí HospiCon a HospiCon Bio v Mikulově, kde působím jako reprezentant. Mé úkoly na konferenci zahrnují zastupování společnosti, aktivní komunikaci s účastníky a řešení drobných technických záležitostí, stejně jako poskytování podpory organizátorovi.
2022