Natálie J. 30 let , životopis 1382914
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Libuš + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Pracovník back office Pracovník front office Pracovník podpory zákazníků Pracovník reklamačního oddělení Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola gastronomická a hotelová s.r.o.
Podnikání
2016 – 2018SŠ s maturitou
SOU Pohostinství a služeb, Smolkova 565, Praha 4
Kuchař - číšník
2010 – 2013Vyučení
Praxe 8 let a 11 měsíců
PR******* s.
Vedoucí skupiny zákaznické linky Technický servis
květen 2024 – dosud 8 měsíců
Řízení oddělení zaměřeného na řešení distribučních požadavků zákazníků. Odpovědnost za vedení týmu, tvorbu mzdových podkladů a personální agendu. Zajištění vysoké kvality zákaznické obsluhy a dosažení stanovených výsledků. Součástí role byla také správa zákaznické podpory pro e-mobilitu, včetně provozu nepřetržité zákaznické linky (24/7) pro řešení poruch dobíjecích stanic.
PR*****. s
Senior obsluhy zákazníků a metodik procesů obsluhy
prosinec 2018 – duben 2024 5 let a 5 měsíců
Senior specialista zákaznické podpory a metodik pro zákaznickou linku v oblasti elektřiny a zemního plynu. Zajišťovala jsem tvorbu a implementaci postupů pro efektivní obsluhu zákazníků. Působila jsem také jako interní kouč, zodpovědný za výsledky akvizičních kampaní na zákaznické lince. Měla jsem na starosti správu reportů a analýzu dosažených výsledků.
PR*****. s
Operátor zákaznické linky
únor 2016 – listopad 2018 2 roky a 10 měsíců
Zajištění komplexní obsluhy zákazníků v oblasti elektřiny a zemního plynu, včetně telefonické a e-mailové komunikace.
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
ERP a účetní software
SAPZkušený
Kurzy
MS Excel
Základní a pokročilý kurz pro práci s MS Excel.
2020