Šárka K. 43 let , životopis 245059
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Integrovaná střední škola - centrum odborné přípravy v Opavě
asistentka podnikatele - management strojírenství
1995 – 1999SŠ s maturitou
Praxe 24 let a 8 měsíců
ZŠ*******duň
vedoucí školní jídelny
prosinec 2022 – dosud 2 roky
řízení plynulého chodu ŠJ, vyřizování veškeré korespondence, evidence přihlášených strávníků - přihlášky a odhlášky, zpracování statistických výkazů, zajišťování oprav a údržby pracoviště, evidence pracovní doby zaměstnanců ŠJ, vedení evidence a údržby ochranných pracovních prostředků, objednávky potravin a jiných druhů zboží, přejímka zboží a jeho uložení, výdej potravin ze skladu, vedení kompletní skladové evidence, vedení denní spotřeby potravin, zpracovávání výdejek potravin, sestavování jídelních lístků včetně alergenů a sledování spotřebního koše, zpracování rozpočtu na následující rok, komplexní zajištění účetní agendy, objednávek, faktur, vyúčtování, kontrola plateb strávníků + vracení přeplatků, tvorba cen jídel, inventarizace majetku.
Pa*******.o.
administrativní pracovnice
září 2015 – listopad 2022 7 let a 3 měsíce
administrativní pracovnice - nákup materiálu pro ordinaci + zajištění plynulého chodu recepce, kontrola skladových zásob + skladová evidence, kontrola expirací léčiv a materiálů, komunikace se zdravotními pojišťovnami a OSSZ datovou schránkou, měsíční uzávěrka zdravotních pojišťoven a příprava mzdových podkladů účetní, vyřizování emailové dokumentace, telefonické objednávání a odhlašování pacientů, vedení pokladny a fakturační evidence, zhotovení OPG a 3D snímků, asistence lékařce u ošetření pacientů.
MU*********ský
administrativní pracovnice
duben 2000 – srpen 2015 15 let a 5 měsíců
Administrativní pracovník - nákup materiálu a veškerých komodit pro ordinaci, zodpovědnost za chod recepce, objednávky pacientů, emailová dokumentace, komunikace s OSSZ a zdravotními pojišťovnami, měsíční uzávěrky dávek pro zdrav. pojišťovny, tvorba a evidence faktur, příprava mzdových podkladů účetní, vedení poklady, zhotovení OPG a 3D snímků
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý