Foto: Šárka K.
ID 245059

Šárka K. 43 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Opava + 15 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Integrovaná střední škola - centrum odborné přípravy v Opavě

asistentka podnikatele - management strojírenství

1995 – 1999SŠ s maturitou

Praxe 24 let a 8 měsíců

*******duň

vedoucí školní jídelny

prosinec 2022 – dosud 2 roky

řízení plynulého chodu ŠJ, vyřizování veškeré korespondence, evidence přihlášených strávníků - přihlášky a odhlášky, zpracování statistických výkazů, zajišťování oprav a údržby pracoviště, evidence pracovní doby zaměstnanců ŠJ, vedení evidence a údržby ochranných pracovních prostředků, objednávky potravin a jiných druhů zboží, přejímka zboží a jeho uložení, výdej potravin ze skladu, vedení kompletní skladové evidence, vedení denní spotřeby potravin, zpracovávání výdejek potravin, sestavování jídelních lístků včetně alergenů a sledování spotřebního koše, zpracování rozpočtu na následující rok, komplexní zajištění účetní agendy, objednávek, faktur, vyúčtování, kontrola plateb strávníků + vracení přeplatků, tvorba cen jídel, inventarizace majetku.

Pa*******.o.

administrativní pracovnice

září 2015 – listopad 2022 7 let a 3 měsíce

administrativní pracovnice - nákup materiálu pro ordinaci + zajištění plynulého chodu recepce, kontrola skladových zásob + skladová evidence, kontrola expirací léčiv a materiálů, komunikace se zdravotními pojišťovnami a OSSZ datovou schránkou, měsíční uzávěrka zdravotních pojišťoven a příprava mzdových podkladů účetní, vyřizování emailové dokumentace, telefonické objednávání a odhlašování pacientů, vedení pokladny a fakturační evidence, zhotovení OPG a 3D snímků, asistence lékařce u ošetření pacientů.

MU*********ský

administrativní pracovnice

duben 2000 – srpen 2015 15 let a 5 měsíců

Administrativní pracovník - nákup materiálu a veškerých komodit pro ordinaci, zodpovědnost za chod recepce, objednávky pacientů, emailová dokumentace, komunikace s OSSZ a zdravotními pojišťovnami, měsíční uzávěrky dávek pro zdrav. pojišťovny, tvorba a evidence faktur, příprava mzdových podkladů účetní, vedení poklady, zhotovení OPG a 3D snímků

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

Zájmy

rodina, pečení, čtení, plavání, běh

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45