Rudolf K. 45 let , životopis 1053432
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání Vyučení bez maturity
SOU stavební Ostrava
Zedník
září 1994 – červen 1996Vyučení
Praxe 22 let a 7 měsíců
Er*********.o.
vedoucí skladu
říjen 2010 – dosud 14 let a 2 měsíce
dohled a koordinace pracovníků skladu, plánování směn, zodpovědnost za vozový park VZV (zajištění servisu, údržba, nákup nové techniky, prodej staré techniky), Správa budovy, tvorba objednávek, cenových nabídek, vedení výběrových řízení na dodávky materiálů a náhradních dílů, kontrola a příjem zboží na sklad, evidence, kontrola množství a kvality, zaskladnění, vedení inventur, dohled nad skladovými zásobami.
Pl*****Hýl
vedoucí pracovník
listopad 2007 – září 2010 2 roky a 11 měsíců
dohled nad pracovníky a dodržování technologických postupů, kontrola kvality výrobků, odbyt výrobků a jednání se zákazníky
Br*******ště
koordinátor
červenec 1998 – prosinec 2003 5 let a 6 měsíců
koordinace stavebních činností, údržby, servis,
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
VZV - vysokozdvižný vozík
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Během svého dosavadního pracovního života jsem získal bohaté zkušenosti v rozmanitých oblastech. V letech 2003–2018 jsem vlastnil prodejnu smíšeného zboží a prodejnu dárkového zboží. V tomto dlouhém období jsem získal praxi v obchodní sféře, což zahrnovalo dennodenní styk se zákazníky, zaměstnanci a obchodními partnery, nákup, oceňování a evidence stavu zásob. Konkurenční prostředí mě neustále motivovalo ke sledování aktuálních trendů a poptávky a ke sledování moderních obchodních strategií. Současná praxe je bohatá na zkušenosti v oblasti správy budov, dohledu a koordinaci pracovníků skladu, plánování směn, zodpovědnosti za vozový park VZV (zajištění servisu, údržba, nákup nové techniky, prodej staré techniky). V mé pracovní náplni je nyní mj. také tvorba objednávek, cenových nabídek, vedení výběrových řízení na dodávky materiálů a náhradních dílů, kontrola a příjem zboží na sklad, evidence, kontrola množství a kvality, zaskladnění, vedení inventur, dohled nad skladovými zásobami. Jsem spolehlivý, zkušený, samostatný, flexibilní. Vyhovuje mi samostatná práce na vedoucí pozici, kde uplatním své velmi dobré organizační schopnosti, tvůrčí nápady, kritické myšlení a umění komunikovat s lidmi. Ovšem nemám problém pracovat také v týmu, do kterého se, díky přátelské a otevřené povaze, brzy začlením. Stále vítám možnost k získání nových dovedností a znalostí.
Kurzy
Kurz anglického jazyka
květen 2022
Kurz práce v Excelu
květen 2019
Kurz vedení týmu
květen 2014