M. P. , životopis 1315215
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Nákupčí Obchodní asistent Obchodní referent Office manager Personalista Pracovník back office Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Ústav soudního inženýrství VUT
Realitní inženýrství
říjen 2008 – říjen 2011Vysokoškolské
Vysoká škola Karla Engliše v Brně, a. s.
Management v podnikání
září 2005 – květen 2008Bakalářské
Soukromá střední odborná škola TRADING CENTRE s.r.o. Litomyšl
Ekonomické lyceum
září 2001 – květen 2005SŠ s maturitou
Praxe 11 let
Ja*******.s.
Vedoucí skladů
prosinec 2023 – březen 2024 4 měsíce
Odpovědnost za sklady hotových výrobků a materiálu ve třech výrobách Vedení týmu 6 lidí Odpovědnost za množství materiálu, uspořádání skladů, dodržování BOZP a PO Kooperace s oddělením nákupu, technickým oddělením, obchodním oddělením Kontrola oběhu materiálu
MO*******r.o
Back Office Manager
březen 2024 – 2024 10 měsíců
Kompletní zpracování zakázek Skladové hospodářství Příprava podkladů pro výrobu Fakturace, komunikace se zákazníky
Ja*******.s.
asistentka obchodu
duben 2023 – prosinec 2023 9 měsíců
Odpovědnost za sklad hotových výrobků Příjem, zpracování a expedice objednávek Tvorba podkladů, koordinace plánování výroby, zajištění materiálů Řízení logistiky, skladování výrobků Inventarizace, kontrola skladových zásob, systém FIFO
Ja*******.s.
asistentka výroby
září 2021 – březen 2023 1 rok a 7 měsíců
Odpovědnost za vyrovnaný rozpočet mezd, zpracování výkazů práce, tvorba podkladů pro mzdy Agenda spojená s dodržováním BOZP a PO, aktualizace revizních a školících procesů Tvorba, evidence a kontrola interních/externích objednávek Zpracování měsíčních uzávěrek Kontrola a vyhodnocování výkonu výroby
Ja*******.s.
Nákupčí
březen 2017 – srpen 2019 2 roky a 6 měsíců
Výběrová řízení, zásobování výroby Komunikace s dodavateli Reporting
Di*****.o.
Pracovník back office, nákupčí
říjen 2016 – únor 2017 5 měsíců
Zpracovávání objednávek, podpora týmu obchodních zástupců Skladové hospodářství, fakturace Nákup zboží
E.*****.o.
Referent vypořádání dat OTE
2012 – září 2016 4 roky a 9 měsíců
Zpracovávání podkladů výrobců z OZE Fakturace Zpracovávání servisních zakázek, kontrola anomálii
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
Money S5Pokročilý
SAPZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
Vedení menšího kolektivu