P. F. , životopis 1163500
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Facility Manager Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Project manager Referent Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SZTŠ
Agropodnikání (Chov koní a zvířat)
září 1979 – červen 1983SŠ s maturitou
Praxe 25 let a 11 měsíců
AN*******.o.
Vedoucí servisu
duben 2021 – dosud 3 roky a 8 měsíců
organizace práce servisních techniků , - komunikace se zákazníky - plánování a příprava zakázek - příprava servisních smluv - vypracování cenových nabídek na opravy a dodávky ND - zadávání přijatých objednávek servisního oddělení - příprava servisních požadavků - správa a evidence pracovních listů - příprava fakturace servisních zakázek - koordinace práce subdodavatelů
Co*****.o.
Referent servisu
únor 2016 – listopad 2020 4 roky a 10 měsíců
Náplň práce: - zadávání veškerých dokladů do informačního systému společnosti - Zadávání přijatých objednávek servisního oddělení - Příprava servisních požadavků - Správa a evidence pracovních listů - Správa a evidence výrobních čísel - fakturace servisních zakázek - zajišťování plnění svěřené servisní agendy – dlouhodobých projektů - subdodávek (toho času Česká pošta, ASKO, BAUHAUS a jiné) - Koordinace prací subdodavatelů - zajištění řádné skladové evidence skladových položek - Vypracování cenových nabídek na opravy a dodávky ND - objednání dílů / materiálu pro realizaci zakázek a pro servisní oddělení - zajištění přepravy dílů / materiálu směrem k zákazníkům a / nebo servisním technikům - evidence a vykazování odpadů - podklady pro likvidační firmu, která zodpovídá za podání hlášení - zabezpečení likvidace odpadů vzniklých provozem firmy - správa servisních smluv a vytváření nabídek pro servisní oddělení - správa smluvní dokumentace zakázek - zajišťuje plnění servisních smluv a hlídá termíny dle smluv a objednávek - podpora při řešení reklamací - spolupráce na inventurách skladu a podílení se na jejich řádném provedení - ostatní asistentská činnost v rámci technického, realizačního a servisního oddělení a další činnosti stanovené vnitřními předpisy zaměstnavatele , včetně reportů pro vedoucího oddělení. - vedení docházky a výkazu práce servisních techniků - evidence a vymáhání servisních pohledávek - komunikace se servisními subdodavateli
Če*******.o.
Zástupce vedoucího servisu - klimatizací, chlazení budov
listopad 2000 – září 2015 14 let a 11 měsíců
Zástupce vedoucího servisu , asistentka ředitele Náplň práce: - příprava a zpracování obchodních a technických nabídek – obor klimatizace budov - vedení objednávek přijatých a vydaných - organizace a koordinace práce servisních techniků a subdodavatelů - zajištění plnění servisních smluv a termínů dle smluv a objednávek - Komunikace s projektanty, vč. hledání optimálního řešení pro zákazníka - organizace schůzek a zahraničních cest ředitele společnosti - zajištění potřebných kancelářských potřeb - obchodní korespondence s dodavateli i odběrateli - příprava podkladů pro účetní - vedení obchodních případů - objednávání dílů a materiálu pro realizaci zakázek - zajištění přepravy dílů / materiálu směrem k zákazníkům a / nebo servisním technikům - fakturace - vedení docházky servisních techniků - vedení pokladny
Au*****.o.
asistentka
1998 – 2000 2 roky a 6 měsíců
Zaměstnána u soukromé obchodní firmy jako asistentka: (náplň práce: vedení kanceláře, sekretářské a asistentské práce pro dva jednatele společnosti s.r.o., jednání se zahraničními dodavateli, příprava objednávek, marketing firmy ) – technické zaměření – autoelektrika, Organizace práce pro 7 pracovníků na prodejně
Jazyky
ruštinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
T - traktory
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
účetní programy TWIST, Pohoda
Kurzy
Celní deklarant
1997