M. V. , životopis 873576
Představa o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Brno International Business School
Ekonomika a management - magisterský studijní program
2008 – leden 2011Vysokoškolské
Brno International Business School
Ekonomika - bakalářský studijní program
leden 2006 – duben 2009Bakalářské
Praxe 22 let a 11 měsíců
AV*****.o.
Vedoucí Servisního oddělení
duben 2021 – leden 2024 2 roky a 10 měsíců
Vyřizování klientských požadavků. Komunikace s klienty. Plánování práce servisních programátorů. Zadávání dílčích prací externím dodavatelům. Fakturace. Objednávky. Vytváření obchodních příležitostí a zakázek. Klientské reporty. Správa Servisních smluv. Vytváření servisních procesů pro certifikaci ISO 9001. Implementace servisních procesů v praxi. Výběr nových zaměstnanců a jejich zaškolení.
Ma*****iky
Vedoucí pracoviště IT Service Desk a CPS, mamažer pro CPS a tiskové systémy
prosinec 2000 – prosinec 2020 20 let a 1 měsíc
Věnovala jsem se zajištění nepřetržitého provozu CPS, nasazování tiskových služeb a bankovníků v rámci všech fakult MU. Byla jsem zodpovědná za výběr bankovníků. Podílela jsem se na přípravě metodického pokynu k jejich výběru a vkládání na pokladny fakult. Podílela jsem se také na vývoji i nasazení občerstvovacích automatů s platbou přes SUPO účet pomocí ISIC karty. Stála jsem u zrodu systému drobného prodeje, který je provozován na ÚVT - CPS a UKB. Vedla jsem správu autorských poplatků pro společnost DILIA. Prováděla jsem velkoformátový tisk na plotteru včetně ořezu. Zajišťovala jsem výběrové řízení dodávek spotřebního materiálu pro samoobslužné tisky i do plotteru - včetně zajištění servisních zásahů. Zajišťovala jsem školení zaměstnanců, seznamování s technikou v rámci provozu (EPS, EZS). Byla jsem za tato zařízení zodpovědná na základě kontrol funkčnosti. Sepisovala jsem různé manuály, vydávala opatření, apod. Zajišťovala provedení úklidu i jeho následnou kontrolu. Vypracovávala jsem roční rozpis směn, a zajišťovala obsazenost směn. Podílela jsem se na výběru nových pracovníků jako předseda výběrové komise. Zajišťovala jsem i brigádníky pro pracoviště CPS. Zajišťovala jsem provozuschopnost klima jednotek i podokenních agregátů pro přívod čerstvého vzduchu. Personálně i metodicky jsem garantovala úklid a kontrolu chráněných prostor - serveroven. Spravovala jsem bezklíčové přístupy do všech prostor CPS. Byla jsem zodpovědná za realizaci velkých oprav a rekonstrukcí CPS (vzduchotechnika, klimatizace, podlahy, elektroinstalace, strukturovaná a optická kabeláž), a to včetně předávací dokumentace u dokončeného díla nebo vymáhání vad a nedodělků u díla nedokončeného. Zajišťovala jsem inventarizaci majetku, jeho opravy či reklamace, udržování... Řešila jsem náhlé události, které vyplynuly z provozu. Komunikovala jsem se správou budov - RMU. Komunikovala jsem s dotčenými orgány státní správy - Policie ČR, Městská policie, Magistrát.
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Úprava obchodních a úředních písemností podle ČSN 01 6910
Etiketa a normy v písemném styku
Zobrazit certifikát o absolvování
září 2016