
Michaela K., DiS. 42 let , životopis 1427048
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
HR konzultant HR specialista Náborář Personalista Zobrazit vše (7)
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
Veřejně správní akademie - vyšší odborná škola, s. r. o.
Správní činnost
říjen 2003 – květen 2006Vyšší odborné
Gymnázium a Střední odborná škola Veřejněsprávní
Veřejnosprávní činnost
září 1999 – červen 2003SŠ s maturitou
Praxe 19 let a 10 měsíců
Li******* ČR
Prodavač
leden 2022 – únor 2025 3 roky a 2 měsíce
* Školení a zapracování nových zaměstnanců * Denní komunikace se zákazníky, řešení stížností a reklamací
Br*****ia)
Odborný prodavač
prosinec 2018 – prosinec 2021 3 roky a 1 měsíc
* Pultový prodej
Ra*********AR)
Vedoucí provozu / provozní
říjen 2016 – listopad 2018 2 roky a 2 měsíce
* HR zkušenosti – inzerce, selekce CV, pohovor, Onboarding, rozpis směn, trénink, motivace, rozvoj * Marketing – zajištění tisku a výroby marketingových materiálů, propagace (soc.sítě, letáky, kupóny v OC)
An*****.o.
Zákaznická podpora/Školitel nových zákazníků
březen 2013 – srpen 2016 3 roky a 6 měsíců
* Realizace produktu – implementace a zavedení "NÁKUPNÍ PORTÁL" u zákazníka * Konzultační a poradenská činnost * Školení zákazníků * Zákaznická podpora * Vytváření instruktážních videií a manuálů
Ar*********.o.
Vedoucí provozu / provozní
leden 2011 – únor 2013 2 roky a 2 měsíce
* Odpovědnost za finanční výsledky provozovny * Výběr zaměstnanců a plánování směn
Am*****r.o
Manažer restaurace (General Manager)
září 2008 – září 2010 2 roky a 1 měsíc
* Odpovědnost za MARKETING (akce firmy, lokální atd.) * Odpovědnost za HR (inzerce, nábor, školení, rozvoj) * Analýza prodejů, pracovních výkonů, inventáře a reportování výsledků.
Am*****r.o
HR manažer (Zástupce manažera)
říjen 2007 – září 2008 1 rok
* Vyhledávání potencionálních zaměstnanců (inzerce, banery, reklama v okolí) * Vedení přijímacích pohovorů, příprava smluvních podkladů * Plánování rozpisu směn, Onboarding, adaptační procesy, školení, trénink, motivace * Odpovědnost za efektivní plánování a výsledky mzdových nákladů * Rozvoj potenciálních zaměstnanců a fluktuace týmu
Am*****r.o
Vedoucí směny (Shift manager)
leden 2005 – říjen 2007 2 roky a 10 měsíců
*Vedení směn - řízení výroby produktů a kontrola kvality * Objednávání – příjem – skladování surovin a zboží (denní báze)
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Psaní všemi desetiExpert
Tvorba obsahu a online marketing
Střih videaPokročilý
Úprava fotekPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
PERSONALISTA
Rekvalifikační kurz. Zaměření na - VYTVÁŘENÍ PRACOVNÍCH MÍST, ZÍSKÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ, ŘÍZENÍ ZAMĚSTNANCŮ - MOTIVACE - HODNOCENÍ, ODMĚŇOVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ, BOZP A PRACOVNÍ PROSTŘEDÍ, ODBORY.
březen 2025
Someliérský kurz
říjen 2021
Komunikací proti stresu
říjen 2010
Motivace, odměňování a rozvoj zaměstnanců
listopad 2009
Time Management
listopad 2009
Motivace a Teambuilding
listopad 2009