Veronika M. 36 let , životopis 1153069
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Kadaň + 30 km ochota dojíždět Mapa Klášterec nad Ohří + 30 km ochota dojíždět Mapa Chomutov + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Kontrolor v potravinářské výrobě Náborář Nákupčí Nákupčí pro prodejní řetězce Personalista Pracovník charity Recepční v administrativě Vedoucí / manažer prodejny Vedoucí úseku prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace
Kuchař
září 2003 – květen 2007SŠ s maturitou
Praxe 21 let a 1 měsíc
KO*****ary
Vedoucí provozu / provozní
září 2023 – dosud 1 rok a 4 měsíce
Zajištění provozu, chod provozu, komunikace s dodavateli, sestavování jídelních lístků, obsluha bufetu, dokončování pokrmů a následné servírování v případě nutnosti.
Sp*********čín
Vedoucí úseku prodejny - Pokladny
říjen 2012 – září 2023 11 let
Hlavní pokladní. Plná zodpovědnost za správný chod oddělení pokladen. Zaškolování nových kolegů , ( i pro ostatní nově otevřené prodejny ), na pokladní systém. Denní práce s hotovostí. Vkládání hotovosti do pokladen a jejich večerní výběr, s následnou uzávěrkou. Obsluha + odborná rada, včetně samotného prodeje koncovému zákazníkovi. Stahování posézoního zboží, následné balení a odesílání na centralní sklad.
Te*********.s.
Vedoucí / manažer prodejny
2011 – 2012 1 rok a 6 měsíců
Na pozici Manažer prevence ztrát a bezpečnosti + vedení příjmu zboží. Zodpovědnost za 10 zaměstnanců, vytváření a plánování směn,kontrola nad všemi zaměstnanci obchodu,spolupráce na aknčních plánech pro splnění neznámé ztráty, záchyty zlodějů a jejich následné předaní PČR, denní a měsíční reporty oblastním manažerům. V nepřitomnosti ředitele, jeho zastupování. Provádění vnitřího auditu. Práce s PDCU na příjmu zboží, objednávání zboží. Samostatný příjem zboží.
Te*********.s.
Administrativní pracovník
2007 – 2011 4 roky a 6 měsíců
Na pozici specialista oběhu dokladů. Zpracování dokumentů, rozplánování tržeb na každou periodu,dle daného budgetu. Práce se systémem GOLD. Měsíční uzávěrky, zodpovědnost za Petty Cash, řízení nákladů hypermarketu,samostaná administrativa, vytváření objednávek v systému Oracle.
Zá*****ace
Kuchař
září 2003 – červen 2007 3 roky a 10 měsíců
Studijní praxe
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Kurzy
Masér pro sportovní a rekondiční masáž
2007