D. P. , životopis 785412
Představa o práci
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Asistentka Key Account Manager Obchodní asistent Obchodní referent Obchodní ředitel/manažer Office manager Referent Vedoucí provozu / provozní Zaměstnanec provozu restaurace Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola Karla Engliše, Brno
Studijní program: Ekonomika a management, obor: Management v podnikání
2015 – 2016Bakalářské
Vyšší odborná škola GOODWILL, Frýdek-Místek
Zahraniční obchod
1998 – 2001Vyšší odborné
Střední škola gastronomie a obchodu, Zlín
Gastronomie a obchod
1990 – 1994SŠ s maturitou
Praxe 24 let a 5 měsíců
Re*****erk
Vedoucí provozu / provozní
březen 2024 – dosud 9 měsíců
.
EL*********.o.
Key Account Manager
2022 – 2024 2 roky a 6 měsíců
Zahraniční obchod: výběrová řízení v zahraničí – nabídky, koordinace realizace zakázek, spolupráce s pobočkami, exportní/importní činnost, vyhledávání obchodních příležitostí; nákup materiálu, vyřizování dotací
SP*****.s.
Obchodní referent
2021 – 2022 1 rok a 6 měsíců
• administrace veřejných zakázek a výběrových řízení na dodávky zdravotnických roušek a respirátorů • realizace procesu veřejných zakázek v elektronickém nástroji a veřejných informačních systémech (NEN, VZ, tenderarena, e-zakázky) • registrace zdravotnických prostředků na SÚKL a následné činnosti s tím spojené • zadávání objednávek do systému, zajišťování realizace zakázek • komunikace se zákazníky • spolupráce s výrobou a expedicí
mm*******.s.
Export manager
2018 – 2020 2 roky a 6 měsíců
• sales manager zodpovědný za obchodní aktivity na svěřených trzích • udržování a rozvíjení obchodních vztahů se stávajícími partnery zahraničí • koordinace projektů, komunikace s výrobním a vývojovým oddělením • zpracování cenových nabídek • koordinace zakázek zahraničních partnerů
FL*********.o.
Koordinátor administrativy a obchodu
2016 – 2018 2 roky a 6 měsíců
• administrativně-organizační podpora managementu, provádění administrativně-technických prací • vedení a zodpovědnost za firemní spisovnu, evidence smluv a dokumentů • administrativní podpora pro QMS, tvorba podkladů • zpracování měsíčních, čtvrtletních a ročních statistik pro ČSÚ • odpadové hospodářství – evidence, roční hlášení • zajišťování propagačních akcí, exkurzí, přehlídek
Ed*********.o.
Executive Assistant
2011 – 2015 4 roky a 6 měsíců
• Administrativa - vedení kanceláře, administrativně-organizační podpora managementu a všech zaměstnanců • zajištění všech administrativních činností • organizace teambuildingových a zaměstnaneckých aktivit a benefitů • personální agenda • fakturace, příprava a zpracování účetních dokumentů a záznamů, platební příkazy, evidence a inventarizace majetku • projekt VaV (výzkum a vývoj) – poklady, zpracování
Fr*********.o.
Office Manager
2007 – 2008 1 rok a 6 měsíců
• podpora generálního ředitele • vedení kanceláře, administrativně-organizační podpora zaměstnanců, řízení vnitřního komunikačního procesu • příprava podkladů pro meetingy v českém a anglickém jazyce (prezentace, organizační schéma, jiné potřebné dokumenty) • příprava a organizace meetingů, zajištění pracovních cest, teambuildingů, společenských a firemních akcí • organizování a zajištění účasti firemních klientů na kongresech, konferencích a seminářích • vyřizování záležitostí s mobilními operátory, advokáty, externí mzdovou účetní • příprava podkladů pro personální agendu, personální evidence zaměstnanců, vedení přijímacích pohovorů
TA*******UMA
Obchodní referent
2004 – 2007 3 roky a 6 měsíců
• samostatná obchodní činnost: import, export, vedení náhradních dílů (v oblasti importu/exportu), přímá komunikace s Okuma Corporation, celosvětové obchodování • účast na poradách projektu, překladatelská a tlumočnická činnost • každodenní komunikace se zahraniční centrálou a zahraničními zákazníky • vyřizování žádostí zákazníka, zpracování nabídek, objednávek, zajištění nákupu nebo výroby • komunikace s mezinárodními přepravními společnostmi, zajištění dopravy • příprava exportních dokumentů • vyřizování garancí a reklamací
TA*******.s.
Asistentka ředitele
2001 – 2003 2 roky a 6 měsíců
• vedení kanceláře, administrativně-organizační zajištění a podpora vedení společnosti • účast na jednáních vedení společnosti, překladatelská a tlumočnická činnost • organizace a zajištění pracovních cest • příprava a koordinace návštěv a jednání, zajišťování a překlad materiálů, vyhotovování zápisů v češtině a angličtině
Ro*****.s.
Administrativní pracovnice
1997 – 1998 1 rok a 6 měsíců
• vedení kanceláře, zajišťování veškerých administrativních činností • překladatelská a tlumočnická činnost • zpracování poptávek, nabídek, objednávek a dokumentů pro zákazníky a dodavatele • účast na mezinárodních výstavách a veletrzích
Ně*******nie
Au-pair
1994 – 1997 3 roky a 6 měsíců
Práce spojené s péčí o děti a domácnost
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Helios, SAP, QI, Intranet, Navision Financial, SME-UP