Tereza E. 30 let , životopis 724426
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Odolena Voda + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Obchodní asistent Zobrazit vše (8)
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední a Mateřská škola o. p. s
Grafický designer
září 2012 – srpen 2015SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 5 měsíců
Ho*******.o.
Vedoucí prodejny
leden 2017 – prosinec 2024 8 let
Komunikace se zákazníky, práce na pokladně s finanční hotovostí, odpovědnost za chod celé prodejny, organizace práce, plánovaní směn DPP, DPČ a HPP, administrativa prodejny (pracovní neschopnost, rozdělení prémii, hlášení na úřady, objednávky materiálu, kompletní zpracování docházek k výplatám, vstupní a výstupní dokumenty, školení PO a BOZP, zakládání a zpracování faktur). Vedení týmu zaměstnanců - podpora a motivace k pracovnímu výkonu, prezentace prodejny, práce v programu KS portál (docházkový program), obsluha Zásilkovny, nábor nových zaměstnanců (kompletní zpracování od inzerátu po pohovory a nasledné uzavření smlouvy). Ukončení pracovních poměrů, práce v programu SAP - objednávka zboží, zakládání reklamací.
JK*********.o.
Pomocná účetní - fakturantka - virtuální asistentka
březen 2018 – květen 2021 3 roky a 3 měsíce
BRIGÁDA - Zpracování faktur navázaných na prodej a odkup (Účto, Ježek. Zpracování a kontrola cestovních výdajů a drobných výdajů. Příprava podkladů pro audit. Majetek – příprava podkladů pro fyzickou inventuru a kontrola úplnosti. Plnění drobných administrativních úkolu na zadaní klientů (zajištění pracovní cesty, vyrizení hovorů, objednávka zasedacích místností, objednávka květin, servisu. Komunikace s úřady, přihlášení a odhlášení zaměstnanců k příslušných úřadům. Zpracování docházek a výplat. Roční zpracování daňového přiznání. E-mailová komunikace.
FA*******.s.
Administrativní pracovník
srpen 2015 – prosinec 2016 1 rok a 5 měsíců
Komunikace se zákazníky, práce na pokladně s finanční hotovostí, sepisování splátek (Home credit, Cofidis, Hello Bank), zprostředkování prodloužených záruk na spotřebiče, vyřizování reklamací v programu SAP (kompletní zpracovaní od sepsání reklamace se zákazníkem - zapsání do programu SAP, rozlišení zda se jedná o produkt firmy či externího dodavatele, objednávka dopravy, zabalení poškozené věci, odeslaní na spravný servis až po prijetí reklamace zpět na prodejnu a kontaktování zákazníka), komunikace se servisy, kompletní dokumentace prodejny (docházky zaměstnanců, měsíční uzávěrky)
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Kurzy
Rekvalifikační kurz podvojného účetnictví
září 2020