Foto: Tereza E.
ID 724426

Tereza E. 30 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední a Mateřská škola o. p. s

Grafický designer

září 2012 – srpen 2015SŠ s maturitou

Praxe 9 let a 5 měsíců

Ho*******.o.

Vedoucí prodejny

leden 2017 – prosinec 2024 8 let

Komunikace se zákazníky, práce na pokladně s finanční hotovostí, odpovědnost za chod celé prodejny, organizace práce, plánovaní směn DPP, DPČ a HPP, administrativa prodejny (pracovní neschopnost, rozdělení prémii, hlášení na úřady, objednávky materiálu, kompletní zpracování docházek k výplatám, vstupní a výstupní dokumenty, školení PO a BOZP, zakládání a zpracování faktur). Vedení týmu zaměstnanců - podpora a motivace k pracovnímu výkonu, prezentace prodejny, práce v programu KS portál (docházkový program), obsluha Zásilkovny, nábor nových zaměstnanců (kompletní zpracování od inzerátu po pohovory a nasledné uzavření smlouvy). Ukončení pracovních poměrů, práce v programu SAP - objednávka zboží, zakládání reklamací.

JK*********.o.

Pomocná účetní - fakturantka - virtuální asistentka

březen 2018 – květen 2021 3 roky a 3 měsíce

BRIGÁDA - Zpracování faktur navázaných na prodej a odkup (Účto, Ježek. Zpracování a kontrola cestovních výdajů a drobných výdajů. Příprava podkladů pro audit. Majetek – příprava podkladů pro fyzickou inventuru a kontrola úplnosti. Plnění drobných administrativních úkolu na zadaní klientů (zajištění pracovní cesty, vyrizení hovorů, objednávka zasedacích místností, objednávka květin, servisu. Komunikace s úřady, přihlášení a odhlášení zaměstnanců k příslušných úřadům. Zpracování docházek a výplat. Roční zpracování daňového přiznání. E-mailová komunikace.

FA*******.s.

Administrativní pracovník

srpen 2015 – prosinec 2016 1 rok a 5 měsíců

Komunikace se zákazníky, práce na pokladně s finanční hotovostí, sepisování splátek (Home credit, Cofidis, Hello Bank), zprostředkování prodloužených záruk na spotřebiče, vyřizování reklamací v programu SAP (kompletní zpracovaní od sepsání reklamace se zákazníkem - zapsání do programu SAP, rozlišení zda se jedná o produkt firmy či externího dodavatele, objednávka dopravy, zabalení poškozené věci, odeslaní na spravný servis až po prijetí reklamace zpět na prodejnu a kontaktování zákazníka), komunikace se servisy, kompletní dokumentace prodejny (docházky zaměstnanců, měsíční uzávěrky)

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Kurzy

Rekvalifikační kurz podvojného účetnictví

září 2020

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45