Zuzana Š. 33 let , životopis 1361880
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Letuška / steward Prodejce zájezdů Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Referent Vedoucí / manažer prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Ekonomika a management (Cestovní ruch) kombinované studium
2020 – 2024Bakalářské
Střední odborná škola cestovního ruchu Pardubice
Cestovní ruch
2007 – 2011SŠ s maturitou
Praxe 6 let a 9 měsíců
Nu*********.s.
vedoucí prodeje
září 2021 – září 2024 3 roky a 1 měsíc
plánování směn, docházky zaměstnanců, provádění pravidelných inventur, odpisy, příjem a objednávky zboží, vyřizování reklamací, kontrola expirací produktů, práce v účetním programu Vision
Bl*****.s.
referent prodeje
listopad 2020 – srpen 2021 10 měsíců
rezervace zájezdu, vyhotovení cestovní smlouvy, vystavení faktury, komunikace s klienty, storno zájezdu, vyřizování poptávek na chatu, vyřizování poptávek z call centra, zasílání cenových nabídek, prodej doplňkových služeb
Fi*********.s.
referent cestovní kanceláře
listopad 2017 – srpen 2020 2 roky a 10 měsíců
provádění rezervací, komunikace s klienty, zasílání cenových nabídek, administrativa spojená s prodejem zájezdu, kontrola plateb, vyřizování poptávek na chatu, prodej vstupenek na kulturní akce
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace