Mgr. Lenka H., DiS. 46 let , životopis 1360908
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
HR Business Partner HR generalista HR ředitel / manažer Vedoucí odboru / oddělení
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.
Andragogika
2013 – 2016Vysokoškolské
Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.
Vzdělávání dospělých
2012 – 2013Bakalářské
Vyšší odborná škola územně správní s.r.o.
Sociální práce
2007 – 2012Vyšší odborné
Střední průmyslová škola a Vyšší odborná škola, Kladno, Jana Palacha 1840
Užitá geologie
1992 – 1996SŠ s maturitou
Praxe 21 let a 11 měsíců
Ob*********.s.
Vedoucí personálního odboru, OZO BOZP
únor 2020 – červen 2024 4 roky a 5 měsíců
Zodpovědnost za personalistiku a mzdy pro celou nemocnici, vedení 6členého týmu, personální poradenství, správa vnitřních předpisů, spolupráce při akcích pro zaměstnance atd., BOZP od 9/2020 - zodpovědnost za BOZP celé nemocnice, kontrolní činnost na pracovištích, správa dokumentace, školení, řešení pracovních úrazů
Co*******dno
HR specialista
listopad 2018 – prosinec 2019 1 rok a 2 měsíce
kompletní personalistika pro celou výrobní společnost (cca 220 zaměstnanců) – nábor zaměstnanců, pracovněprávní dokumentace, zpracování docházek, komunikace s externí mzdovou účetní, koordinace školení, poradenství liniovým manažerům, koordinace adaptačních procesů, hodnotících pohovorů, zaměstnanecké akce atd.
Če*******lna
HR Personalista
prosinec 2016 – říjen 2019 2 roky a 11 měsíců
příprava pracovněprávní dokumentace pro svěřenou oblast, poradenství v oblasti pracovního práva zaměstnancům a manažerům svěřené oblasti, interní školení Zákoníku práce
ES*****dno
Specialista náboru
únor 2008 – listopad 2016 8 let a 10 měsíců
zodpovědnost za nábor zaměstnanců, zejména THP pozice, personální poradenství a spolupráce na dalších HR projektech a při organizaci vzdělávacích aktivit, spolupráce při organizaci akcí pro zaměstnance
Ra*********.s.
HR specialista
květen 2005 – leden 2008 2 roky a 9 měsíců
HR podpora pobočkové sítě (konzultace, nábor nových zaměstnanců, příprava pracovněprávní dokumentace, organizace AC) a během integrace také pro eBanku
Ce*********.o.
Personalista, Trenérka
červen 2002 – březen 2005 2 roky a 10 měsíců
evidence docházek, zpracování podkladů pro mzdy, udržování databáze zaměstnanců, komunikace, spolupráce a poradenství s vedoucími výrobních oddělení, reporting, vedení statistiky zaměstnanců ukončujících pracovní poměr včetně výstupních pohovorů, spolupráce s personálními agenturami, koordinace ubytování zaměstnanců, organizace komunikačních akcí Trenérka: spolupráce s manažery na vzdělávání zaměstnanců, koordinace externích a interních školení, příprava školících prezentací, školení zaměstnanců, evidence záznamů v tréninkové databázi, koordinace celozávodního ročního hodnocení zaměstnanců, správa tréninkových místností
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
SAPPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
personální programy: SAP, ANET, Elanor Global, KS Program, Avensio
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
OZO BOZP
Odborně způsobilá osoba v prevenci rizik BOZP je fyzická osoba zajišťující úkoly v prevenci rizik v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci podle zákona č. 309/2006 Sb.
září 2020