Ing. Radka M. 48 let , životopis 1334628
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Hradec Králové + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Delegát cestovní kanceláře Knihovník Moderátor / konferenciér Project manager organizačně-ekonomický Ředitel instituce Specialista pro rozvoj a vzdělání Šéfredaktor Vedoucí odboru / oddělení Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
Veřejná správa a regionální rozvoj
únor 2002 – červen 2004Vysokoškolské
Univerzita Pardubice - Fakulta ekonomicko správní
Ekonomicko-správní
září 1995 – březen 1999Bakalářské
Obchodní akademie T. G. M. Kostelec nad Orlicí
Ekonomika a podnikání
září 1990 – květen 1994SŠ s maturitou
Praxe 30 let a 3 měsíce
Mě*****čno
Vedoucí organizační složky Kultura Opočno
leden 2017 – dosud 7 let a 11 měsíců
Vedení stálého týmu 5 pracovníků odborníků z sekcí kulturní dům, informační centrum, knihovna včetně koordinace jejich činnosti. Zajištění provozu výstavních síní v turistické sezóně, včetně úpravy expozic a realizace nových výstav (15 sezónních pracovníků). Správa budov včetně návrhu investic . Vedení dlouhodobého projektu Festival Opočno Františka Kupky a umělecké soutěže o Cenu Františka Kupky. Tvorba rozpočtu včetně kontroly čerpání. Navrh a realizace kulturních aktivit v obci ( divadla, koncerty, výstavy, přednášky, karneval, čarodějnice). Tvorba scénářů programů. Moderátorská činnost. Edukační činnost v rámci dětského oddělení knihovny. Vyhledávání spolupracujících partnerů. Komunikace a spolupráce se zájmovými spolky. Tvorba příspěvků na web, FB a do místních novin. Vytváření žádostí o dotace včetně jejich správy. Metodická činnost pro obecní knihovny. Vedeni pokladny.
Mě*****čno
Vedoucí knihovny
leden 2011 – prosinec 2016 6 let
Vedeni chodu knihovny včetně jednoho pracovníka. Nákup, katalogizace a správa knižního fondu. Plánování a realizace besed a přednášek. Edukační činnost v rámci dětského oddělení knihovny. Tvorba a realizace hromadných akci pro děti v rámci obce. Tvorba rozpočtu včetně sledování čerpání. Spolupráce se školami a místními spolky. Metodická činnost pro obecní knihovny. Vedení pokladny.
Mě*****čno
Knihovnice dětského oddělení
červenec 2009 – prosinec 2010 1 rok a 6 měsíců
Nákup a správa knižního fondu dětského oddělení. Tvorba programu pro děti. Edukační činnost.
Ra*******ové
Osobní bankéř
září 2002 – červen 2009 6 let a 10 měsíců
Správa osobních účtů. Nabídka a prodej bankovních produktů. Poradenská činnost.
Po*********ška
Asistentka ředitele
září 1994 – srpen 2002 8 let
Vedeni pracovního diáře ředitele. Vedeni korespondence. Administrativní práce. Reprezentace společnosti na veletrzích.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Schopnost nalézt řešení i v těžkých situacích, Dokončování úkolů, Vytrvalost, Loajálnost
Kurzy
Prezentační dovednosti 21.století
Jak na poutavou prezentaci, komunikace s médií, tvorba příspěvků na sociální sítě
červen 2024
Kurz manažerských dovednosti
Osobnostní předpoklady vedoucího, řídící typy, typy podřízených, motivace, zadávání úkolů, řízení projektů, řešení konfliktů
2023
Rekvalifikační knihovnický kurz (NTK Praha)
Seznámení s pozicí knihovník, standardy, normy a vyhlášky, způsob řízení knihovny
2011