Foto: Ing. Radka M.
ID 1334628

Ing. Radka M. 48 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)

Veřejná správa a regionální rozvoj

únor 2002 – červen 2004Vysokoškolské

Univerzita Pardubice - Fakulta ekonomicko správní

Ekonomicko-správní

září 1995 – březen 1999Bakalářské

Obchodní akademie T. G. M. Kostelec nad Orlicí

Ekonomika a podnikání

září 1990 – květen 1994SŠ s maturitou

Praxe 30 let a 3 měsíce

*****čno

Vedoucí organizační složky Kultura Opočno

leden 2017 – dosud 7 let a 11 měsíců

Vedení stálého týmu 5 pracovníků odborníků z sekcí kulturní dům, informační centrum, knihovna včetně koordinace jejich činnosti. Zajištění provozu výstavních síní v turistické sezóně, včetně úpravy expozic a realizace nových výstav (15 sezónních pracovníků). Správa budov včetně návrhu investic . Vedení dlouhodobého projektu Festival Opočno Františka Kupky a umělecké soutěže o Cenu Františka Kupky. Tvorba rozpočtu včetně kontroly čerpání. Navrh a realizace kulturních aktivit v obci ( divadla, koncerty, výstavy, přednášky, karneval, čarodějnice). Tvorba scénářů programů. Moderátorská činnost. Edukační činnost v rámci dětského oddělení knihovny. Vyhledávání spolupracujících partnerů. Komunikace a spolupráce se zájmovými spolky. Tvorba příspěvků na web, FB a do místních novin. Vytváření žádostí o dotace včetně jejich správy. Metodická činnost pro obecní knihovny. Vedeni pokladny.

*****čno

Vedoucí knihovny

leden 2011 – prosinec 2016 6 let

Vedeni chodu knihovny včetně jednoho pracovníka. Nákup, katalogizace a správa knižního fondu. Plánování a realizace besed a přednášek. Edukační činnost v rámci dětského oddělení knihovny. Tvorba a realizace hromadných akci pro děti v rámci obce. Tvorba rozpočtu včetně sledování čerpání. Spolupráce se školami a místními spolky. Metodická činnost pro obecní knihovny. Vedení pokladny.

*****čno

Knihovnice dětského oddělení

červenec 2009 – prosinec 2010 1 rok a 6 měsíců

Nákup a správa knižního fondu dětského oddělení. Tvorba programu pro děti. Edukační činnost.

Ra*******ové

Osobní bankéř

září 2002 – červen 2009 6 let a 10 měsíců

Správa osobních účtů. Nabídka a prodej bankovních produktů. Poradenská činnost.

Po*********ška

Asistentka ředitele

září 1994 – srpen 2002 8 let

Vedeni pracovního diáře ředitele. Vedeni korespondence. Administrativní práce. Reprezentace společnosti na veletrzích.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Schopnost nalézt řešení i v těžkých situacích, Dokončování úkolů, Vytrvalost, Loajálnost

Kurzy

Prezentační dovednosti 21.století

Jak na poutavou prezentaci, komunikace s médií, tvorba příspěvků na sociální sítě

červen 2024

Kurz manažerských dovednosti

Osobnostní předpoklady vedoucího, řídící typy, typy podřízených, motivace, zadávání úkolů, řízení projektů, řešení konfliktů

2023

Rekvalifikační knihovnický kurz (NTK Praha)

Seznámení s pozicí knihovník, standardy, normy a vyhlášky, způsob řízení knihovny

2011

Zájmy

Zkoušení nových věcí, Ruční práce, Kaligrafie, Chození přírodou, Cestování, Čtení.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45