Foto: Ing. Petra M.
ID 649513

Ing. Petra M. 32 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Karviná + 20 km ochota dojíždět Mapa Havířov + 20 km ochota dojíždět Mapa Orlová + 25 km ochota dojíždět Mapa Bohumín + 25 km ochota dojíždět Mapa Ostrava + 15 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Vysoká škola hotelová v Praze 8

Management hotelnictví a lázeňství

2014 – 2016Vysokoškolské

Univerzita Palackého v Olomouci

Ruština se zaměřením na hospodářsko-právní a turistickou oblast

2011 – 2014Bakalářské

Gymnázium Františka Živného, Bohumín, Jana Palacha 794, příspěvková organizace

Osmileté všeobecné gymnázium

2003 – 2011SŠ s maturitou

Praxe 6 let a 5 měsíců

KE*****.o.

Vedoucí operativního nákupu

březen 2023 – dosud 1 rok a 10 měsíců

Na této pozici mám na starosti menší tým pěti nákupních referentů a chod tohoto oddělení. Hlavní náplní oddělení operativního nákupu je zajistit vstupní materiál pro výrobu kabelových svazků do světel automobilů. Zásadním úkolem je nezastavit výrobu a zároveň udržovat požadovanou hodnotu skladových zásob a požadovanou obrátku surového materiálu. Kromě vedení týmu a zajištění běžných úkolů, eskalací u dodavatelů, komunikace se zákazníkem a řešení problémů je mou prací především optimalizace skladových zásob a zefektivnění procesů, práce s reportingem firmy, sledování zásadních ukazatelů na oddělení, hodnocení práce nákupčích a stanovení KPI svých podřízených. K mé práci patří i komunikace s mateřskou firmou, plnění cílů společnosti a zvyšování efektivity oddělení operativního nákupu. Neustálé vzdělávání je samozřejmostí. Jako vedoucí tohoto oddělení je denním chlebem práce pod stresem a rychlé řešení urgentních záležitostí.

KE*****.o.

Nákupní referent

leden 2021 – březen 2023 2 roky a 3 měsíce

Práce v systému Xpert, tvorba objednávek na základě potřeb výroby, komunikace s dodavateli, správa objednávek, zajišťování přepravy dodávek, cenová vyjednávání, vyhledávání nových dodavatelů, práce s reporting services, hodnocení dodavatelů a spousta dalších činností.

Fi*********inn

Trenér-instruktor sportu

srpen 2019 – 2020 1 rok a 5 měsíců

Instruktor skupinových lekcí alpinningu, body pumpu, kruhových tréninků.

Or*****gue

Recepční v cestovním ruchu

prosinec 2016 – listopad 2017 1 rok

Prezentace pivních lázní v ruském a anglickém jazyce, práce s rezervačním systémem, platební transakce, reklamace, správa recenzí, aktivní komunikace se zákazníky, aktivní prodej procedur, příprava koupelí včetně seznámení hostů s procedurou, úklid, administrativní činnosti

Jazyky

polštinazačátečník

slovenštinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

ruštinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

Práce s firemním systémem X-pert.

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Pozitivní přístup, hledání možností a řešení, umění pracovat pod tlakem a řešit problémy, příjemné vystupování a komunikativnost, záliba v seberozvoji a učení se nových věcí

Kurzy

Incoterms podmínky

2024

Školení Excel

2023

Školení nákupních dovedností

2023

Právo v podniku

2022

Instruktor fitness

Kurz se skládal z teoretické i praktické části, absolvování obou části vedlo k nabytí všech potřebných znalostí a dovedností nutných k výkonu praxe na pozici trenér fitness. Konkrétně mně kurz otevřel dveře k příjemné a prospěšné práci s lidmi, která rozvíjí a zlepšuje jak fyzický, tak psychický stav každého z nás. Práce by měla být zároveň trochu koníčkem, a to v tomto případě platí naprosto přesně.

Zobrazit certifikát o absolvování

říjen 2019

Zájmy

Jazyky, sebevzdělávání, komunikace s lidmi, organizování, plánování a řízení činností , vedení lidí, turistika, koloběžka , jóga, houbaření, badminton, cestování, četba, sport

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45