L. T. , životopis 1309770
Představa o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita J.E.Purkyně Ústí nad Labem - Fakulta živ.prostředí
revitalizace krajiny
1998 – 2000Vysokoškolské
Univerzita J.E.Purkyně Ústí nad Labem - Fakulta živ.prostředí
enviromentální management
1994 – 1998Bakalářské
Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Kolín, Karoliny Světlé 135
farmaceutický laborant
1990 – 1994SŠ s maturitou
Praxe 27 let a 9 měsíců
Mě*******ník
vedoucí oddělení životního prostředí
2023 – dosud 1 rok a 9 měsíců
Vedení státní správy a samosprávy. Vedení 12 podřízených. Specializace na vodní díla a vodní hospodářství, ochranu přírody a krajiny. Reuse hala, psí útulek, zábory města, projekty.
Mě*******ník
vedoucí oddělení státní správy v oblasti ŽP
2022 – 2023 1 rok a 6 měsíců
Vedení agendy vodoprávního úřadu, administrativa, rozdělování pošty celého odboru, parafování všech odchozích dokumentů odboru, specializace na státní správu, vedení statistik pro ČSÚ, MZE, vodoprávní evidence, majetková a provozní evidence (VÚME VÚPE), vedoucí havarijní skupiny, zástupce vedoucího odboru, provoz Reuse haly (nastavení procesu přijímání zboží, odnosu zboží, administrace, práce se se systémem Econit), tajemník povodňové komise, vedení přestupkové agendy, součinnost na vytváření geoportálu města a portálu občana, spolupráce na procesu robotizace úřadu, vydávání článků do Mělnické Radnice. Odpovědnost za autoprovoz služebního automobilu, vedení knihy jízd, zavedení systému objednávání aut.
Mě*******ník
pověřený vedoucí odboru životního prostředí (zástup za uvolněného zastupitele)
červen 2021 – září 2022 1 rok a 4 měsíce
Vedení agendy celého úřadu, administrativních i finančních záležitostí, řízení 13 podřízených pracovníků, vedení všech úseků odboru: odpady, lesy, voda, příroda, ovzduší, myslivost, odpovědnost za provoz Reuse haly, hřbitovy, vedoucí havarijní skupiny, tajemník povodňové komise, hodnocení zaměstnanců, výkon státní správy i samosprávy, přestupková agenda, zavedení systému Vita napříč odborem, zavedení GIS pro celý odbor, metodická pomoc práce na projektech města. Garant agend v přenesené působnosti státní správy. Gestor pro údaje v Mělnické radnici za celý odbor. Účast na projektu Norské fondy. Vedení porad, řešení stížností, veřejné zakázky, krizové řízení, organizace teambuildingu. Zajišťování podkladů k výplatám. Účast na cvičení „ hráz“, nácvik povodňové pohotovosti. Zadávání informací na internetové stránky města, aktualizace stavu. Odpovědnost za koordinovaná stanoviska OŽP.
Mě*******ník
vedoucí vodoprávního úřadu
2014 – 2021 7 let a 6 měsíců
Vedení agendy vodoprávního úřadu, řízení 3 podřízených pracovníků, přestupková agenda, majetková a provozní evidence, technickobezpečnostní dohled na vodními díly, vedoucí havarijní skupiny, tajemník povodňové komise, zkušenosti s povodňovými situacemi, zavedení systému Vita na úsek vodoprávního úřadu, obsluha, programování, nastavování vzorů. Tvorba GIS pro vodoprávní úřad, úzká spolupráce se společností Hydrosoft a.s. Vedení registru práv a povinností. Dotazníkové šetření MMR a MZE.
Mě*******ník
referent vodoprávního úřadu
2008 – 2014 6 let a 6 měsíců
Vedení správních řízení na úseku vodního zákona, speciální stavební úřad, zákon o vodovodech a kanalizacích. Práce se s povodňovými plány, havarijními plány, koordinátor činností, vyjadřování k územním a regulačním plánům jednotlivých obcí, metodická pomoc obecním úřadu ve své činnosti, člen havarijní skupiny, člen povodňové komise
Mě*******ník
referent ochrany přírody a krajiny
2003 – 2008 5 let a 6 měsíců
výkon státní správy a samosprávy na úseku ochrany přírody pro ORP Mělník, zejména povolování kácení dřevin, rozhodování o zásazích do krajinného rázu a do významného krajinného prvku, potvrzování faktorů ŽP pro odnětí ze ZPF
Ok*******ník
referent ochrany přírody a krajiny
1997 – 2003 6 let a 6 měsíců
výkon státní správy na úseku ochrany přírody pro okres Mělník, vyhlašování významných krajinných prvků, památných stromů, vyjadřování se k záměrům týkajících se ochrany přírody a krajiny, kontrolní činnost obecních působnosti obecních úřadů, územní plány, účast při tvorbě územních systémů ekologické stability.
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
2012 - zkouška dle ECDL Sylabu - MS Windows, MS Word, MS Excel, IE-MS, Outlook (European Computer Driving licence) Internet, VITA - stavební úřad, Athena - spisová služba, GIS, katastr nemovitostí Orsoft, Powepoint
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
vysoké sociální cítění, smysl pro detail,team worker: hasič, dotahovač, týmový hráč
Kurzy
Kurz pro pracovníky vodohospodářských a kontrolních laboratoří
květen 2024